lattviktaren
Ny medlem
Haha låter nt mkt om det är 5k då am kort kostar typ 4k ��
Vet inte riktigt om du har något i den här tråden att göra?Ja, jag körde (givetvis) med försäkring när jag övningskörde på egen hand.
Okej, fattar dedär med att om ja krockar osv men vad skulle ni rekommendera att ja ska köpa?
Vet inte riktigt om du har något i den här tråden att göra?
Hade din försäkring gällt om du hade skapat kaOs?
Vem hade blivit återbetalningsskyldig?
Vem hade fått skuldsanering?
Jag rekommenderar att du köper en trampcykel.
Det är nog en lagom nivå för dig att börja på, du behöver inte bry dig om trafikförsäkringar eller kolvbyten och hela sporthoj.com kommer att jubla.
Varsågod.
Jag kan rekommendera dig att hålla dig OnTopic istället. Jag svarade på en fråga och det svaret krävde ingen motfråga. Den här tråden ska heller inte handla om min tid innan jag skaffade körkort.
Om du har problem med min rekommendation till TS så tycker jag att du ska skriva om det istället.
Du klär dig jäkligt bra i ditt användarnamn måste jag säga..Jag rekommenderar att du köper en trampcykel.
Det är nog en lagom nivå för dig att börja på, du behöver inte bry dig om trafikförsäkringar eller kolvbyten och hela sporthoj.com kommer att jubla.
Varsågod.
Okej, fattar dedär med att om ja krockar osv men vad skulle ni rekommendera att ja ska köpa?
Jag har problem med dubbelmoral, det är allt.
Din rekommendation till TS kombinerat med din bakgrund är just precis det.
Off-topic slut, I'm out!
Absolut inte.Är du lika hård mot dig själv? När du hamnar över hastighetsgränsen med 1km/h, ringer du då bärgaren, säljer hojen och slutar köra för gott eftersom du har utfört ett trafikbrott alternativt att du hela tiden förespråkar fortkörning?
Du klär dig jäkligt bra i ditt användarnamn måste jag säga..
Nähä?Yamaha dt 50 (moppe) har ett hyfsar rykte så kanske funderar över det, tack för tipset!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|