Thunell skrev:2389529
sen så har jag drömmt att jag har träffat david beckham
Blanco skrev:2389559För många år sedan så hittade morsan ett halsband..... Det visade sig tillhöra Anna Bok
Så att henne har jag träffat....
Men fan så tjocka dom e, hon och hennes dotter.... Gubben hennes verkar inte få nån mat från bordet...
BigAir skrev:2389562Det är inte så ovanligt faktiskt, dom flesta av mina kompisar har drömt att dom träffat han
GuW skrev:2389565Jag har sålt grejor till både Staffan och Bengt ur barnprogrammet Staffan&Bengt...
Dom gjorde en massa andra barnprogram och julkalendrar på TV också.
Jag passade på att tacka Bengt för dom enda vettiga barnprogramen under 70 och 80 talet, resten var bara propaganda-tv och PK-stuff med dövstumma clowner, Staffan Westerberg med sina strumdockor och en massa öststats-skit...
prulle skrev:2389672Blivigt utskäld av magnus uggla för att vi spelade hans musik på en fest.
Grappy skrev:2389754Jag är släkt med Leif Loket Olsson
Blanco skrev:2389484Jag har oxå sett honom...På phi-phi för ett par år sedan...
Min morfar var syssling med Loket. Min mammas farmor var alltså kusin med Lokets mamma =)Thunell skrev:2389936vart ungefär i ditt släktträd ?
nära ?
mvh
Freon_leon skrev:2389218jag har deukigt öl tillsamans med BWO . iof satt dom i vip hörnan på andra sidan en väg men man såg dom genom ett fönster... Vad hände med "jag mötte Lassie tråden" igentligen...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|