Nästan kändis?

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
jag sa "viele dank" till Chris Cheiffer idag :yoparty

Annars har jag "festat" med Anders Lundin på Rival, suttit brevid tre (!) personer ur förra omgången av Idol (Agnes, Ola och Bali-dali-snubben :tuttar ) samt haft fler onödiga möten. Har dessutom sparkat en fotboll på Bo Lundgrens BMW :arsele
 

Linuus

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Gixxer 600 "Corona", Suzuki GS 500 E (SÅLD!)
Träffade Alexander Skarsgård på Statt i Västervik för några veckor sen :D Tog kort på honom o polare :D
 

Thunell

Medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Närke
Hoj
Gammal 750
Grappy skrev:
2389948 Min morfar var syssling med Loket. Min mammas farmor var alltså kusin med Lokets mamma =)


haha åfan, det var närmare än vad jag trodde :p

så du V.I.P biljtter på Bingolotto eller ? :yoparty


mvh
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag har skakat hand med Kungen vid invigningen av Cyrén rummet på gävle museum. Jag har åkt bil och varit på bilmässan tillsammans med Anders Glennmark och Niklas Strömstedt. Jag har kört rödljusrace mot Petter på sveavägen :D

KOmmer inte på mer nu

Vad vinner jag? :2cool
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
mini-knutten skrev:
2390772 jag sa "viele dank" till Chris Cheiffer idag :yoparty

Annars har jag "festat" med Anders Lundin på Rival, suttit brevid tre (!) personer ur förra omgången av Idol (Agnes, Ola och Bali-dali-snubben :tuttar ) samt haft fler onödiga möten. Har dessutom sparkat en fotboll på Bo Lundgrens BMW :arsele
Just fan, jag har Idol-Agnes mobilnummer.
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Rasorblade skrev:
2390447 Jag har varit på samma bröllop som Jim Jidhed (sångaren i Alien) Är kompis med hans kusin...(han som gifte sig)

Har varit inne i högste Volvo-chefens lägenhet!!
Jag är buksvåger med Jim´s bror! :tummenupp

Dessutom har jag bjudit Gudrun Schyman på en liten flaska Rosita, Varit med i flera biltidningar, fått ett par reportage skrivna om mig i billjudstidningar, blivit intervjuad i tv efter ett bråk i skolan 1987, varit med i en film som visats på TV1000, Är nära släkt med f.d. stallchefen i Toyota´s f.d. rally, nuvarande F1-stall, Ylva-Marie Thomson har pratat in på min telefonsvarare, jag har pratat med Jesse Wallin i radio, Min son har pratat med en av dom skäggiga i ABBA när vi var på skansen, har träffat Lasse Åberg, Har varit ensam rubrik på löpsedlarna på Falu Kuriren för tre år sedan, Var på löpsedlarna när min fru och jag gifte mig, Har varit med i Allt Om MC (också klubbreportage), Har varit tillsammans med f.d. Fröken Gävle´s syster :tuttar , Har varit backstage med bandet Matchbox (Urgammalt rock n´ Roll-band), och en hel del mer som inte lämpar sig i skrift... :rolleyes:
 
Last edited:

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
ojoj!
denna tråden kommer bli lång..
har skrivit i en sådan här tråd för länge sedan, så när det hittas så kommer ni få se något alldeles extra.. ;) :rolleyes:
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Probotector skrev:
2392441 Själv har jag hjälpt Jonas Gardell med en DVD-spelare :tummenupp Då blir man automatiskt superkändis ;)
jag har stått i samma omklädningsrum på gymmet som Gardell och Levengod,
kan bara säga att jag duschade hemma den dagen... :crash
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Har druckit öl med, och på fyllan uttryckt min beundran för Bengt Johansson-imitatören i Varan-TV på en pub i Malmö.
 

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Örebro
Hoj
utbytt mot en Caterham
Har kört gokart mot Mattias Ekström och bröderna Roos.
Kom 2a i årets hojbild 2004 i Allt om MC.
Varit med på en bild (helsida) från Mälaren runt i MCM.
 

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Ort
piteå
Hoj
Harley bygge
varit med i wheels 2 gånger.
och varit med i ett mittenuppslag i Piteå tidnignen för att jag sett 2 st björnar :näsblod
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Rasorblade skrev:
2390447 Jag har varit på samma bröllop som Jim Jidhed (sångaren i Alien) Är kompis med hans kusin...(han som gifte sig)

Har varit inne i högste Volvo-chefens lägenhet!!

Kom på att jag har ägt PG Gyllenhammars (volvo-chefen för många år sedan?) frus före detta bil, jag var tredje ägaren. Och det var en Saab (knepigt) 900 t8-special som blev lite ombyggd i min ägo.
 

IronMike

Guest
Druckit whiskey med Bruno Wintsell...

Boxat Arne Hegerfors i magen å sagt "din gamle skojjare"

Slagits med E-type på whiteroom..

Druckit bira med robinson-robban *suck*

Varit ensam med Magdalena Graaf i 20 min, småpratat / flirtat..

+ åkt till La'rochelle i frankrike med 100 svenska mer el. mindre kändisar, bott på samma hotell i en vecka och hittat på bus med allihop.

Bor btw granne med lagkaptenen för Los Angeles Kings och Sven Melander.....

Knackat på hos ex-grannen Niklas Strömstedt (när han bodde med Agneta sjödin) kl 4 på natten, "hej" ... han: "vad i helvete.." jag: "vi lovar att gå om vi får en autograf..." han: "ok... visst, går ni hem sen,," jag: "ja vi lovar..." sen letar han fram en penna, å ska börja skriva.......... jag: "haha nä, vi vill ha agnetas autograf....."

efter mkt tjat å tjaffs, så går han å väcker henne, å hon kommer ner i morgonrock :kär :hej ...är jätte-trevlig, skriver autografer, å vi går vidare hem till efterfesten

:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top