Blocket.se
Bättre begagnad i fullt bruks skick.
Något skadat underrede men fin med lack.
Lite tjurig att få igång på morgonen men lite smörjmedel brukar funka.
bytes mot en kasse öl eller 10 pkt nudlar.
Blocket.se
Forrest Gumps chokladask är lindrig i jämförelse med nätdejtande. It's a freakin Kinderägg. Fast utan choklad och leksaker, bara överraskningar.Det är roligt, som en godispåse, man vet inte riktigt vad man får. storbystade_anna visade sig vara storbystad för att hon vägde 120 kilo osv.
Ibland är sporthoj så otroligt jefla ghey, till och med utanför gaytråden. Man kan tro att man sappar mellan Oprah och Dr Phil.
Absolut.Det måste väl för fan handla om att träffa rätt, inte träffa vemsomhelst för att bli tillsammans med som nån jävla trofé? Allt snack här nu är ju om att få napp av random brud.
Det måste väl för fan handla om att träffa rätt, inte träffa vemsomhelst för att bli tillsammans med som nån jävla trofé? Allt snack här nu är ju om att få napp av random brud.
Absolut.
Och tänker man efter så har alla brudar som dissat mig, alla som jag dissat, alla jag haft one night stands med, alla mina tidigare flickvänner och kk, alla har de någon gång varit random brudar
Inte så förvirrande. Antingen är målet ligga eller få avkomma. När det gäller avkomma så gäller det ju att träffa rätt (typ Teos tidigare uttömmande gnälltråd över denna problematik), men med ligga så kommer andra aspekter in
Jovisst, nu fick jag intrycket att han ville träffa någon värd att leva med men det kanske bara var ett ligg som efterfrågades.
Well, ska vi titta på smalheten i mitt exempel och då screenar jag bara den åldersgrupp jag tittar påSjälvklart kan man inte veta om det är den rätta innan man har känt på varann ett tag men man måste ju ändå vara relativt smal i sitt sökområde gällande kriterier på tjejen annars kommer man ju aldrig träffa rätt. Man har ju inte all tid i världen.
De flesta tipsen här verkar ju gå ut på hur du ska få till en dejt med whomever. Alla medel tillåtna.
Well, ska vi titta på smalheten i mitt exempel och då screenar jag bara den åldersgrupp jag tittar på
1. 10% har utseende som jag finner attraktivt i sin profil
2. 50% av kvarvarande ryker pga faktorer som jag inte vill ha (de kanske har barn, tråkig profil osv)
3. Säg att jag får till en dejt med 20% av kvarvarande.
Av ursprungligt totalt urval har vi då 1/100 jag träffar på en dejt.
Så lite reflektioner angående Time management "man har inte all tid i världen".
När jag nätdejtade och gick in för det seriöst så hade jag trots att bara 1 av 100 passade kriterierna ändå fullt upp med att få tiden att räcka till.
Extremexemplen var att jag hade en förstadejt inplanerad kl 15:00 på lördagen för att sedan ha en annan förstadejt inplanerad kl 17:00 på lördagen och sedan ha en tredjedejt inplanerad kl 21:00.
Tror du att jag har mindre eller större chans att träffa rätt om jag träffar tjejer på det sättet jag gjorde eller om jag skulle gå och hoppas på att den rätte plötsligt bara ska dyka upp som i en Hollywoodfilm?
Så ja, tipsen går ut på att ge sig själv möjligheten att träffa rätt. Nätdejting får man ta för vad det är, dvs möjligheter att träffa nya tjejer.
och fick jag ligga? Hell yes!
Jag brukar på ca 67 % utdelning på mina dejter, dvs jag får ofta knulla.
Tipset jag kan ge är att man ska vara sig själv inte spela något man inte är.
Tyvärr verkar sporthojs kollektivet ha svårt att klara det, istället ska man ge 21 tips hur man bör/ska/borde vara.
Och där späddes mina fördomar om nätdejtare på ordentligt.
Markus
Det är givetvis det kanske bästa tipset man kan ge utöver "vara sig själv". Dock så behöver många ofta en liten spark i röven (vilket nätet kan ge) eftersom de inte vet hur de ska göra för att få den snygga tjejen på uteserveringen som de får syn på.Om jag skulle ge nåt tips så hade det varit att försöka vara så jäkla social man bara kan och därigenom få träffa och lära känna så mycket nytt folk som möjligt. I verkligheten.
Finns många tjejer som har lik i garderoben ja, men finns också många bra tjejer.Som du skriver sist så känns det däremot som ett himla bra sätt att få kn*lla, men inte mycket mer. Jag har dock säkert lite förutfattade meningar angående nätdejting. Det känns som om folk där har lite för många lik i garderoben på nåt sätt. Känns svennigt också.
Va erer för fel på att pöka ?
Jag tog kanske i men jag har av 5 dejter irl pökat på 3 st vilket är 60%.
Finns många hungriga och sköna kvinnor därute. Dom 20 åriga bruttorna kanske inte är så sugen på en gubbe som mig ? men dom är välkomna dom med.
Du citerar
Stoppa för fan inte kuk i fitta
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati