Nätdejting

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Antingen är du mottaglig för att du vill utveckla dig som människa och då kommer du att lyssna på vad jag har att säga, eller så är du inte mottaglig eftersom du antingen är nöjd som du har det just nu, eller helt enkelt inte är redo.

WTF!?

Typ som först när Neo är redo och mottaglig så får han det röda pillret av Morpheus. Fram till dess får han bara fragment av sanningen och fortsätta leva lyckligt ovetande ;)

WTF!!!!!!!!11!?

:shrules

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Antingen är du mottaglig för att du vill utveckla dig som människa och då kommer du att lyssna på vad jag har att säga, eller så är du inte mottaglig eftersom du antingen är nöjd som du har det just nu, eller helt enkelt inte är redo.

Typ som först när Neo är redo och mottaglig så får han det röda pillret av Morpheus. Fram till dess får han bara fragment av sanningen och fortsätta leva lyckligt ovetande ;)

:rofl
:syratripp

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
Ingen fara, om du är sarkastisk eller inte kvittar för mig.

Så som jag ser det finns det absolut ingen anledning till att sluta utvecklas som människa. Om du sedan är oskuld, singel, i förhållande eller gift kvittar. Jäkligt många förhållanden skulle må bra av en nytändning.

har du också gått på myten om att knark är bra för hjärnan? :rolleyes:

s9d8as0vjk

Guest
Tror jag också måste börja nätdejta! Frivilliga tjejer kan skicka ett PM. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har nätdejtat i 3 års tid och först hände inget ... sedan hände inget heller men efter ett tag med mycket slit då började det hända en del ....efter en sådär 6 månaders slit med olika tekniker och strategier hände det nära nog på att få kalla det för ketchupeffekten..... håll ut .... det är värt att lära sig nätdejta .... för det är nämnligen så det är ..... man måste lära sig först ....sen går det som på räls .... läs mer här om alla mina dyrköpta nätdejting erfarenheter
/Johan

Blev du medlem bara för att promota din sida eller vad är tanken? Satt du och googlade nätdejting och hittade hit?
Banna skiten.

Merovingian

Guest
Jag hittade en polares gifta pappa på en dejtsajt vid ett tillfälle.
På denna sajt kunde man se vilka som besökt ens profil. Han hade varit inne på min efteråt.

Vart lite märkligt att träffa honom sen.
Men jag gjorde aldrig en sak av det. De är fortfarande gifta idag, flera år senare.

Apropå.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hej Dee_cati

Jag har som sagt 3 års erfarenheter när det gäller nätdejting och tyckte att det var en rejäl portion utav den positiva delen av nätdejting som killen som startade tråden behövde .... läs min site och du kommer att genast bli mera framgångsrik än nyss ..... och det vill vi väll alla ..... det är det som jag delar med mig utav .... vad har du delat med dig för nyttigheter i denna forum tråd?

/Johan nätdejting

Vad är det här för reklaminlägg? Väck med det.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag har nätdejtat i 3 års tid och först hände inget... sedan hände inget heller men efter ett tag med mycket slit då började det hända en del... efter en sådär 6 månaders slit med olika tekniker och strategier hände det nära nog på att få kalla det för ketchupeffekten... håll ut... det är värt att lära sig nätdejta .... för det är nämnligen så det är... man måste lära sig först... sen går det som på räls...
Jag tror du tänker på grooming. Har ju varit framgångsrikt för bland annat "Alexandramannen".

Merovingian

Guest
Jag tror du tänker på grooming. Har ju varit framgångsrikt för bland annat "Alexandramannen".

Tog ett tag innan jag såg att det stod "gromning" och inte "grooming".

Blev lite förskräckt där ett tag med tanke på hur ofta man hört NK-bögar kokettera och utbyta tips om just grooming. :skrämd :jeanpierrebarda

Edit: Ellervafan, du länkar ju grooming, men man kommer till gromning. :va

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Jag har nätdejtat i 3 års tid...
Nu har jag kollat igenom din sida.

Att du efter 3 års tid fortfarande föreslår lunchdejter är för mig en gåta :va
Lunchdejter är upplagda för att få både dig och henne att tänka "jo han var trevlig, men det saknades något".

Vad som saknas är den mänskliga beröringen som jag förklarar tidigare i tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4284500#post4284500

Så mitt råd till trådskaparen är enkelt. Vill du slippa att gå på lunchdejter i tre år, välj en aktivitet som ni båda tycker är kul. För fasen, ta en promenad förbi Gröna Lund/Liseberg eller var ni nu än bor, sväng in och klubba sånna där grodor och vinn en nallebjörn åt henne. Kramas lite för att hon vann eller ge henne en tröstkram för att hon försökte osv. Hon kommer tycka det är sjukt mycket roligare och gulligare än en lunch på stan... och jag vet att jag får medhåll från tjejerna här på forumet, oavsett deras ålder :tummenupp.

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Nu har jag kollat igenom din sida.

Att du efter 3 års tid fortfarande föreslår lunchdejter är för mig en gåta :va
Lunchdejter är upplagda för att få både dig och henne att tänka "jo han var trevlig, men det saknades något".

Vad som saknas är den mänskliga beröringen som jag förklarar tidigare i tråden. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4284500#post4284500

Så mitt råd till trådskaparen är enkelt. Vill du slippa att gå på lunchdejter i tre år, välj en aktivitet som ni båda tycker är kul. För fasen, ta en promenad förbi Gröna Lund/Liseberg eller var ni nu än bor, sväng in och klubba sånna där grodor och vinn en nallebjörn åt henne. Kramas lite för att hon vann eller ge henne en tröstkram för att hon försökte osv. Hon kommer tycka det är sjukt mycket roligare och gulligare än en lunch på stan... och jag vet att jag får medhåll från tjejerna här på forumet, oavsett deras ålder :tummenupp.

Någon som fattat :tummenupp

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Edit: Ellervafan, du länkar ju grooming, men man kommer till gromning. :va
Mja, jag råkade skriva länken med engelsk stavning. "Gromning" är den svenska varianten som används på t.ex. Wikipedia. Samma skit - annat språk. Även om "grooming" på engelska nu för tiden tack vare nätpedofilerna alltså har två betydelser.

Merovingian

Guest
Man får en smygande känsla av att många läst "The Game" här och nu leker samlevnadsgurus. Vilket är okej, missförstå mig inte. Så länge ingen börjar älta raggknep direkt ur boken. :glömdet

Jag vet inte hur många i raggning oframgångsrika fruntimmer har gripit mig i nackhåret sedan boken kom på tapeten.(Edit: Vilket är ett i boken uttalat knep för att tända motparten sexuellt.)

:gnissla

Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Jag vet inte hur många i raggning oframgångsrika fruntimmer har gripit mig i nackhåret sedan boken kom på tapeten.

:gnissla
Jag har inte läst boken, men en del annat material inom personlighetsutveckling och måste faktiskt säga att jag aldrig fått höra "har du läst The Game?" av en tjej. Dock så är det ju faktiskt riktigt kul att prata om raggning med random tjejer ute på krogen så det skulle inte beröra mig alls för 5 öre om någon frågade det.

Om jag skulle rekommendera något material så är det Zan Perrions - Enlightened Seduction som finns på 4 st DVD (för den som vill köpa... eller hitta på annat sätt ;) ). I princip inga raggningsrepliker men väldigt intressant och lärorikt material för relationer mellan män och kvinnor.

Jag skäms inte för att vara man, mina sexdrifter och att jag vill förstå vad som får en kvinnas klocka att ticka igång. Jag tycker det är min förbaskade manliga skyldighet att lära mig förstå kvinnors beteenden och grundläggande kvinnlig anatomi för att förstå hur jag ska kunna ge en kvinna alla olika typer orgasmer hon kan få.

Last edited:

precious79

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
En puma
Jag har inte läst boken, men en del annat material inom personlighetsutveckling och måste faktiskt säga att jag aldrig fått höra "har du läst The Game?" av en tjej. Dock så är det ju faktiskt riktigt kul att prata om raggning med random tjejer ute på krogen så det skulle inte beröra mig alls för 5 öre om någon frågade det.

Om jag skulle rekommendera något material så är det Zan Perrions - Enlightened Seduction som finns på 4 st DVD (för den som vill köpa... eller hitta på annat sätt ;) ). I princip inga raggningsrepliker men väldigt intressant och lärorikt material för relationer mellan män och kvinnor.

Jag skäms inte för att vara man, mina sexdrifter och att jag vill förstå vad som får en kvinnas klocka att ticka igång. Jag tycker det är min förbaskade manliga skyldighet att lära mig förstå kvinnors beteenden och grundläggande kvinnlig anatomi för att förstå hur jag ska kunna ge en kvinna alla olika typer orgasmer hon kan få.

Dig vill man verkligen ha, önskar man kunde stöta på en man som dig ngn gång... :kär

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024