Nätdejting

Frille79

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2009
Hoj
CBR 1000RR - 04
Jag skäms inte för att vara man, mina sexdrifter och att jag vill förstå vad som får en kvinnas klocka att ticka igång. Jag tycker det är min förbaskade manliga skyldighet att lära mig förstå kvinnors beteenden och grundläggande kvinnlig anatomi för att förstå hur jag ska kunna ge en kvinna alla olika typer orgasmer hon kan få.

Håller med dig till 100% :tummenupp

johjoh

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2009
Hoj
Yamaha 400
Nätdejting är där man knyter kontakten för att sedan snabbt ta det ut i verkligheten .... Hoj Rock i Västervik är det väldigt snart ..... ett passande tillfälle

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nätdejting är där man knyter kontakten för att sedan snabbt ta det ut i verkligheten .... Hoj Rock i Västervik är det väldigt snart ..... ett passande tillfälle

du glömde länka till din sida......

Ensam_Pappa

En trevlig papa
Gick med
23 Jul 2005
Hoj
BMW r80 -83, CN 250
Skaffa Irc - in på funplanet chatten. Nås även via deras hemsida. Leta upp alla tjejnick i chatten, typ stringbrud_15 och storbystade_anna, öppna ett chattfönster med varenda en och slå sedan på charmen. Det är roligt, som en godispåse, man vet inte riktigt vad man får. storbystade_anna visade sig vara storbystad för att hon vägde 120 kilo osv. Berätta sedan hur det gick

Varför funkar inte funplanet från siten? dns error?

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hitta kvinnor på krogen har jag gjort rätt så många gånger, men aldrig riktigt rätt. Därför provade jag att nätdeja en gång i tiden, eftersom jag tänkte att det kunde vara ett bra sätt att hitta någon där intressen delades. Gör de inte det blir det lätt att man får göra allt på egen hand och man kunde lika gärna vara singel.

Eftersom rätt kvinna inte nödvändigtvis måste bo runt hörnet skrev jag till tjejer i hela södra delen av Sverige, då jag inte satt fast där jag bor. Inga massutskick, som jag fick höra vissa män gjorde, utan personligt och lättsamt, lite med glimten i ögat och utifrån deras profiltext. Begränsade mig dessutom bara till de jag kände det verkligen kunde stämma in, där skidåkning fanns med, där hon verkade äventyrlig nog att kunna åka med på hojsemester, där tjejen föreföll vara lite partypingla och gärna klädde upp sig för en kväll ute, samtidigt som hon inte hade något emot att sticka ut i naturen, eller vara hemma, eller hitta på något annat skoj, typ vad som helst. En tjej som hellre sade "Ja! Men det låter kul! Det gör vi!" istället för "Nej! Aldrig i livet!".

Det blev alltså inte många skickade mail. Svaren blev dessutom ännu färre. Typ 0. :) Så jag kom fram till att jag fick ett roligare liv genom att avsluta medlemsskapet där och istället lägga pengarna på bensin, eller några öl på någon trevlig uteservering. :tummenupp

Nätdejting som jag trodde skulle fungera bra fungerade alltså riktigt dåligt. För mig i alla fall. Lättare att hitta någon på krogen - det finns ju alltid någon kvinna där som druckit mig snygg :D - om än att det sällan/aldrig blir rätt kvinna. Kul dock att det verkar fungera bra för andra. :)

Var jag var då det begav sig? Match.com.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...