Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Fast han kanske inte har kört i 200 en hel tank, och det lilla han har kört i 200 gjorde inte så mycket på helheten?0,6 i 200km/h
Grattis!!!! Den bilen är inte uppfunnen än om den inte går på EL.
Fast han kanske inte har kört i 200 en hel tank, och det lilla han har kört i 200 gjorde inte så mycket på helheten?0,6 i 200km/h
Skoda octavia diesel. min sega trötta 105 my little pony har jag fått att dra 0,3 vid en del tillfällen och aldrig mer än 0,6 hur jävla mkt jag än plågat den. läs 200+ i alla fall på mätaren
Den är trött. seg men inte ett fel och den är "ekonomisk"
Och angående koks i motor så gäller det ALLA bilmodeller oavsett märke när de drar till med idiotiska 3000-mils intervaller på byte av olja. Ingen olja klarar det, punkt. Olja byter man runt 1500 mil, mer än det är bara idioti.
...
V50 1,6d har/hade serviceintervall på 3000 mil, kan hålla med om att det är idioti men köper man begagnat är det trots idiotin ett faktum att den troligtvis är servad enligt bok. Punkt. Vissa motorer koxar mer än andra, den motorn koxar mer.....
Kolla med valfri Bilia verkstad, blåser du en turbo på den motorn så ryker nästa turbo igen efter några mil.
V50 1,6d har/hade serviceintervall på 3000 mil, kan hålla med om att det är idioti men köper man begagnat är det trots idiotin ett faktum att den troligtvis är servad enligt bok. Punkt. Vissa motorer koxar mer än andra, den motorn koxar mer.....
Kolla med valfri Bilia verkstad, blåser du en turbo på den motorn så ryker nästa turbo igen efter några mil.
får du ens upp en 105a i 200+ ?
Har samma motor i en golf-10 kombi. Snål när man kör lugnt, men börjar man stressa på motorväg så är den inte så jävla snål längre. Men jag saknar förvisso sjätte växel, det kanske Octavian har?
0,6 i 200km/h
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|