Blanco
Glad påsk!
Inte så skönt o ligga i högre farter med hoj nu..... Sen är väl inte greppet det bästa när det börjar svänga, nu när backen e kall.
Men lockande är det ju
Men lockande är det ju
Wiseguy skrev:Jag vill se resultatet på film..
Blanco skrev:Inte så skönt o ligga i högre farter med hoj nu..... Sen är väl inte greppet det bästa när det börjar svänga, nu när backen e kall.
Men lockande är det ju
En suzuki GSX 1000 R -04MDrei skrev:Ang. film: Det ska vi försöka ordna.
Blanco, vad har du för cykel?
Hahahaha......Hemliga Arne dyker upp...... Ja... blir det 15 ++ grader så...PETER-STHLM skrev:Äsch, Kom igen nu Blanco och anta utmaningen! Tar med mig stativ å sånna krejjer så vi får ngt kul att titta på när snön faller
/ P
282 enligt Bike.MDrei skrev:Haha, jo men alla rejs är ju kul Antar att din cykel är rätt snabb? Vad är den riktiga toppfarten på en GSXR-1000? Dock är denna BMW som bekant spärrad vid drygt 250 km/h.
Minns inte hastigheten i den filmen men det var från kanske 70-80 och uppåt och som sagt hade inte en 900 hästars Viper mycket att hämta mot en original busa förrän de började gå rejält fort.Fredde Meck skrev:en standard viper åker ifrån en standard hoj i högre farter!
(oja, har provat, finns en här på sporthoj.com med en fin GTS)
synd att det är så sent på året,annars kunde jag piskat dig ocksåMDrei skrev:Hej,
det vore kul att testa en orginal MC mot en snabb BMW i lite högre farter
Kan vi få ihop säg 900, 1000, 1100, 1200 cc skojiga bågar som vill testa på detta? Jag är inte helt hemma på alla sporthojar det finns, vet typ att Hayabusa är jävligt snabb, och drar allt vad bilar heter. Men ngt "mindre snabbt" , typ Yamaha R1?
Självklart sker detta på avspärrat, privat område
Om ni befinner er i Stockholm eller söderöver kan ni väl skicka ett PM (Private Message), maila eller svara i denna tråd?
Mail: v10mpower@gmail.com
Tack på förhand, det kan bli kul!
Förslag välkomnas också.
Jag anmäler en till bilMDrei skrev:Det får bli en hemlighet tills vi ses Men den är 100% orginal.
OK, CBR Fireblade anmäld. Vi kan väl mailes eller byta kontaktuppgifter via PM.
Nicko@K.A.P skrev:Killar från Zatzy...
Tror nada på att BMW'n är spärrad vid 250.
En bil med +500 i motorn toppar mer än mc, simple as that.
Sagst 100 ggr innan, det är föraren som sätter begränsningen på hoj.
Bil tvärtom!
Kan inte ngn turbo busa möta upp den här bilen o göra slarvsylta av den
IronMike skrev:Jag anmäler en till bil
Bimmern är ju en sugis ..så jag anmäler ett stycke SL55.
MDrei skrev:Så sandstream, ska du eller Blanco med? Diskuterar med dukewheelies (900 cc) om vilken tid. Nattetid var tydligen inte så poppis, så tidig morgon / förmiddag kanske låter bättre?
MDrei skrev:Oops, trodde en CBR var 900 Är ingen MC expert enligt ovan. Så det är en...?
Det är ngn liten firma i tyskland som bytt drev i kompressorn, laddar på lite bättre. Inga kattar, och moddad insug. Skulle ge lite bättre pulver. Svårt å säga, har kört org också, känns ungefär samma. Dock ingen toppfartsspärr. Men såhär års vill man sällan åka fortare än 250 ändå..MDrei skrev:Var det den där trimmade SL55 AMG? Vad är gjort med den? I vilket fall, om du verkligen menar det: GÄRNA; vore riktigt kul
MDrei skrev:Zzz. Den är spärrad. OCh tvekar om tillvälle ges att sträcka ut den än mer om den inte vore spärrad (320+ km/h). Jag talar inget toppfartrejs här, för dne går i spärren både på 6án och 7'an. Jag vill jämföra accet i lite olika intervall.
Vi har en 900 cc, ev. en elelr två 1000 cc på gång, ngn mer som villl vara med?
Jag gör itne detta för att provocera, utan därför jag är nyfiken på resultat (relativt sett) och jag tror det kan bli kul.
Var det den där trimmade SL55 AMG? Vad är gjort med den? I vilket fall, om du verkligen menar det: GÄRNA; vore riktigt kul
IronMike skrev:Det är ngn liten firma i tyskland som bytt drev i kompressorn, laddar på lite bättre. Inga kattar, och moddad insug. Skulle ge lite bättre pulver. Svårt å säga, har kört org också, känns ungefär samma. Dock ingen toppfartsspärr. Men såhär års vill man sällan åka fortare än 250 ändå..
Jag ställer gärna upp. Vore kul att även se skillnad mot bimmern
Blir nästan lite konfunderad.. Är du samma person som Bdrei? isf köpte jag en bmw 540iA av dig en gång
:corn
Turbo skrev:Vart skall detta så kallade avlysta "Test" gå av stapeln.....?
Jag ställer gärna upp, om jag får testa med båda mina hojar..."Just for The Hell Of It"........
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|