Maxout
Mr
Magnus: Testade det förra b-racet LMS, funka inte...
J.Andersson skrev:2288719Jag har en fråga: Hur blir man snabb?
J.Andersson skrev:2289043Magnus: Testade det förra b-racet LMS, funka inte...
Vill lägga hmm: 55er på sviestad, å hmm 1.09 på åsen =D hihi.Gottis skrev:2289109gå några kurser typ CSS lr en vanlig SMC röd grupp du lär dej otroligt mycket
Freppa skrev:2289132Inte hur man tankar inför ett rejs.....
J.Andersson skrev:2289198Vill lägga hmm: 55er på sviestad, å hmm 1.09 på åsen =D hihi.
Showtime skrev:2289245har köpt mig en 600cc banhoj nu, och ska ta licensen i slutet på denna månaden.. Och jag skulle gärna vilja köra ngn tävling innan sesongen e slut, vad finns det för tävlingar jag kan köra? är det någon ide att försöka köra Rookie 600 loppet på falkenberg? eller finns det andra tävlingar som är bättre att köra?
Honda står för allt jag avskyr. Driftsäkert osv. ingen spänning då...Gottis skrev:2289211du är min idol så jag måste ju göra som du allså tanka i för lite
Köp en Honda
Mrlind skrev:1040399Jag svarar gärna på frågar om hur man börjar rejsa och dylikt, mvh
alex
hajpan skrev:2289879tjena! jag undrar hur tar jag smartast bort strypningen på en cbr 600 -01
för det är ju insprut?
vore kanon snällt om du kan hjälpa mig me detta ska börja tidigt imorrn?
Mvh kristoffer
Mrlind skrev:1040399Jag svarar gärna på frågar om hur man börjar rejsa och dylikt, mvh
alex
Najning är ett måste!Steinmeister skrev:2357663Undrar om man måste najja för att få träna eller gäller det bara rejs?
Steinmeister skrev:2357663Undrar om man måste najja för att få träna eller gäller det bara rejs?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|