Kiel
Sporthojsnörd
Rikkard skrev:2422575Sveriges vanligaste bil med kanske?
jo förvisso. här blir man dumförklarad.
självklart var ju det baserat på antalet reggade i sverige.
Rikkard skrev:2422575Sveriges vanligaste bil med kanske?
kieL skrev:2422326
själv hade jag satsat på en saab 900 turbo
kieL skrev:2422326jag har för mig att volvo 740 utav 89 årsmodell (elr va det 88 ) är sveriges mest skrotade bil. vilket kanske betyder något?
sEiKo skrev:2444012Köp bilen, så kan jag byta motor till en annan och ta den andra.
Fixar du motor kan jag ta hand om 16v-motorn och köra den till skroten, helt gratis
Nädå. 17 är åt helvete för mycket för en sån gammal härk.
Jag köpte min audi 100 2,3e för 5000kr vilket är dels en minst lika driftsäker bil, mycket komfortablare och med bättre kraft och skönare ljud, bättre på vintern m.m. fattar inte varför folk ska ha 740/240, så jävla bra är dom inte...
Nej Jag har varit mekaniker på både Volvo personbilar och Vag och är nu på Volvo Lastbilar. Dom är varken sämre eller bättre än nån annan bil.Blip skrev:2444020Jo? De är faktiskt just så bra, är det inte för soppatörsten så gör bilen precis det den ska. Särskilt med B230f. Bromsbelägg och annat bråte hittar man fortfarande på macken.
kieL skrev:2422326jag har för mig att volvo 740 utav 89 årsmodell (elr va det 88 ) är sveriges mest skrotade bil. vilket kanske betyder något?
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |