rougie
Smile you just got fucked 4 life!
Den var bra, doktorn är kunglig!
Länken är inte död men när jag skapade torrenten hoppades jag få lite hjälp med "seedandet". Just nu är det bara jag och ADSL är ju inte berömt för sin höga uploadrate.Smedberg skrev:Mm, den verkar ha stannat på 61% från seedern..
Testade att PM'a Osmium, tror det var han som seedade.
Vi får se vad som händer..
Om det är DVD-R går dom att öppna i ex. Power DVD. Det är .ifo filen du ska öppna.2Late skrev:Har fått hem rubbet,men kan inte få filmen spelad. Vad skall man ha för avkodare? De vanliga tycks inte känna igen filformatet.
2Late skrev:Har fått hem rubbet,men kan inte få filmen spelad. Vad skall man ha för avkodare? De vanliga tycks inte känna igen filformatet.
1. Ta hem och installera en BitTorrent-client (ex. http://bittornado.com).2Late skrev:Hur seedar jag? Helt grön på detta.
2Late skrev:Hur seedar jag? Helt grön på detta.
2Late skrev:Har fått hem rubbet,men kan inte få filmen spelad. Vad skall man ha för avkodare? De vanliga tycks inte känna igen filformatet.
Begränsa din upload till ungefär 80% av din maxhastighet. I ditt fall ~48kb/s. Då ska du se att det går fortare att ladda ner.JoS skrev:Jag tankar med 1kbit/sec
UL ligger på 60kbit/sec...
Osmium skrev:Sen alla ni som snart har tankat färdigt. Behåll torrenten öppen så ni hjälper dom som inte fått hem hela än.
Wiseguy skrev:Det går snabbt
0-2 kB/s download
350-450 kB/s uppload
Tankar där nu,det går inte fortCorbenDallas skrev:Hela filmen finns nu också upptankad på Alakhais tös FTP.
Givetvis originalreleasen med RAR-filer.
frankof skrev:Tankar där nu,det går inte fort
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |