Nalken skrev:Ghostrider är juh en myt...
Chrille skrev:Alla vet vad du är ute efter, alla har hört snacket förut och i slutänden är det bara dålig stil att vältra sig i att någon är skadad.
Snyggt jobbat...
Chrille skrev:Av samma skäl som anges i tråden du refererar till. Oavsett vad vi vet om GR's identitet så har någon skadat sig svårt. Att sen dra igång en sån här resa med vad som kommer att bli infantilt tjafs utifrån det??
Spekulationer och annat tjafs kan vila tills folk inte ligger på sjukhus.
Chrille skrev:GR ÄR spekulationer.
Såvitt jag vet kan han flyga pappersvalor, fiska med dynamit eller köra ihjäl ett spädbarn i barnvagn imorgon.
Så vad annat än spekulationer förväntar du dig i sammanhanget om en "anonym person"?
Kricke skrev:Vad spelar det för roll om spöket har klotat eller inte?
FolkE <TM> skrev:Om det inte spelar någon roll för dig så varför kommentera?
R1 racer skrev:Alla är vi människor,om eller inte GR har klotat vad gör det så viktigt o få fram? han är oxå gjord av kött o blod o kan som alla andra göra ett misstag.(Många ser han som en Gud men han är en av oss i mängden med samma brinnande hoj intresse)Om det nu är så att han ligger på sjukan så är det inte det första man vill höra o läsa en massa frågor om det är/var han,tänk på stackarn som ligger där oavsett vem o lider,kanske får men för livet...usch.
Nä jag ägnar alla mina tankar istället åt att hoppas på vem det nu än är som klotar på vägar o banor att krya på sej o hoppas de inte får skador o besvär resten av livet.
Hoppas där inte var nåt allt för stöttande osv i min text.
Stoner skrev:Instämmer. Har man gjort sig till en "offentlig person" så får man acceptera allmänhetens intresse. Själv kan jag gärna glädja mig åt att han inte är ute och riskerar livet på andra under tiden han är hospitaliserad, om han nu är det.
Vad du säger är alltså att han inte är anonym för dig, då ska det väl inte vara så jävla svårt att ta reda på fakta själv. Den här tråden luktar flame lång väg. Lägg ner!FolkE <TM> skrev:Ok du bor i Uddevalla men han är inte lika anonym i Sthlm, för övrigt tycker jag inte att du behöver svara om du inte sitter inne med fakta, i annat fall är det inget annat än spekulationer eller saker som inte rör ämnet, inte sant?
toca1 skrev:Hur fan kan man gjädjas åt att ngn ev ligger på sjukan??? Du låter trevlig du.....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|