Maxout
Mr
snackar ni moral här? *rullar tummarna*
hahaMackis skrev:
Mackis skrev:
.......Hmmmm2fast4hjo skrev:Ta en stor "pinne" så det känns ordentligt
Blanco skrev:.......Hmmmm
P@trik skrev:jo, för det händer ju aldrig att man åker utan skyddskläder...![]()
Ser inte problemet, som vanligt är det upp till föraren att bedöma hur han vill vara klädd och hur fort han vill köra.
Och att köra över 200 klädd sådär, det är bara ducka under kåpglaset och hålla stumt...tämligen riskfritt..
Hoztic skrev:Japp, ta bort lagkrav på hjälm och bilbälte, då kommer det dö fler idioter i trafiken så vi andra slipper dom!![]()
![]()
Man kan ju minimera riskerna genom att ha ordentligt utrustning, använda bilbälte när man åker bil, dito i flygplan osv.P@trik skrev:Precis död åt alla som inte tycker som du..![]()
Bilar kan krocka
Flygplan kan störta
Du kan halka i duschen
Och ja du kan vurpa med hojen.
Det finns risker i livet, är du rädd för livet ?
Precis, därför bör vi ta bort lagen om hjälm, bilbälte osvMark skrev:...jaja, finns ju såklart fördelar med skyddskläder, men det är ju fan upp till var och hur man ska åka. Dom flesta som är här inne har nog provat den hastigheten om man nu har haft möjlighet. Så det så![]()
sandstream skrev:Man kan ju minimera riskerna genom att ha ordentligt utrustning, använda bilbälte när man åker bil, dito i flygplan osv.
Men då är man alltså rädd för livet?
(I duschen kan man sitta om det känns jobbigt)
Börjar limmet i påsen ta slut?MostWanted skrev:Snart kommer fågelinfluensan så ångrar ni att ni inte kört utan skinnställ!
snuset dessvärre, men tack för idéen.sandstream skrev:Börjar limmet i påsen ta slut?
Att kalla folk för idioter när de kör utan skydd tror inte jag heller på men om ett evigt tjatande om att det inte är bra kan få en person att ta på sig rätt utrsutning, och skadas mindre vid en eventuell olycka, tycker jag att det är värt detP@trik skrev:Mest bara less på alla skitinlägg om att folk som väljer att köra utan skydd är dumma i huvudet och osv.
Det handlar om riskbedömning och av bilderna i tråden att döma är det liten risk för olycka.
Om du är rädd för livet eller inte kan bara du svara på.
Jag har 2 dosor General Maxi i kylen, ska jag SMS:a över 1?MostWanted skrev:snuset dessvärre, men tack för idéen.
sandstream skrev:Man kan ju minimera riskerna genom att ha ordentligt utrustning, använda bilbälte när man åker bil, dito i flygplan osv.
Men då är man alltså rädd för livet?
(I duschen kan man sitta om det känns jobbigt)
sandstream skrev:Jag har 2 dosor General Maxi i kylen, ska jag SMS:a över 1?![]()
sandstream skrev:Jag har 2 dosor General Maxi i kylen, ska jag SMS:a över 1?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |