Victor skrev:Jag fick ett flygfä på knogen i 160 nånting och fy fan vad ont det gjorde.
Victor skrev:Jovisst. Men den gången man träffar en fluga eller liknande så svär man högt. Jag fick ett flygfä på knogen i 160 nånting och fy fan vad ont det gjorde. Ganska konstigt för dom har ju inte nån massa att tala om.
Mackis skrev:Tja, undrar bara ifall det är någon som känner igen sig på denna bild`?
Jag och en polare var på väg hem från malmö och stötte på denna snubbe strax norr om hallandsåsen. Det var i början av juni.. Vi följdes åt fram till halmstad.. Eller rejsade lite![]()
![]()
Vi körde en svart BMW 325.
SuperMicke skrev:Om flygfät hade haft skyddsutrustning så hade det inte kännts nånting![]()
Det är kroniskt va?sandstream skrev:Och jag har en fis på tvären.
När den väl är ute ska jag bli snäll igen![]()
Nä, då ska de minsann ha hjälpNogger skrev:Exakt !! Och så åker vi förbi om ngn har klotat utan och stanna för man får fan sköta sig själv *perfect world*..... Det va så vi sa va...![]()
Nu känns det bättre och rummet luktar gottGoodstuff skrev:Det är kroniskt va?
Jag vet, har samma åkomma.
2fast4hjo skrev:va gnälligt det var här idag då
.
Vältolyckorna som i princip sker stillastående påverkar också din premie liksom stöld.
Får man fråga vad denna "sura" försäkringen är på![]()
Chronic skrev:Då är du en mupp och hemmapolis.
En kille kan väl ta en liten sväng i "fel" utstyrsel, köra ett litet spontanrace med en bil och sen åka hem, utan att bli magsyregnälld på tycker jag.
Victor skrev:Jovisst. Men den gången man träffar en fluga eller liknande så svär man högt. Jag fick ett flygfä på knogen i 160 nånting och fy fan vad ont det gjorde. Ganska konstigt för dom har ju inte nån massa att tala om.
TukTuk skrev:Det gällde alltså inte bara min försäkring... (btw den går på nära 5k halv vilket är heltokigt)
sandstream skrev:Nu känns det bättre och rummet luktar gott![]()
sandstream skrev:Nä, då ska de minsann ha hjälp
Hade själv en sån där "Sköt dig själv och skit i andra"-knapp när jag var 9-10 år, tyckte jag var skitball![]()
Nu känns det bättre och rummet luktar gott![]()
enhjuling skrev:Fattar inte att det är så många som bryr sig om hur folk är klädda samtidigt som det knappt är nån som kommenterar hur de kör.
Tror ni att det är viktigare att ha ryggskydd än att köra försiktigt? :kocko
Absolut...och det är av största vikt att man har ryggplattan på sig när man lägger hojen stillaståendes2fast4hjo skrev:va gnälligt det var här idag då
.
Vältolyckorna som i princip sker stillastående påverkar också din premie liksom stöld.
Får man fråga vad denna "sura" försäkringen är på![]()
Ähh släpp styret då....Victor skrev:Jovisst. Men den gången man träffar en fluga eller liknande så svär man högt. Jag fick ett flygfä på knogen i 160 nånting och fy fan vad ont det gjorde. Ganska konstigt för dom har ju inte nån massa att tala om.
Känns skönt att du finns här och kan styra upp lite. Tack.Nicko@K.A.P skrev:Så fort man nämner att folk överdriver (i detta fallet kopiöst) får man höra: död åt alla, ligger du vid vägkanten o ruttnar skiter vi i dig, vi skiter i allt.
Sandstream nämnde något om hur han betedde sig vid 9-10 år, han är inte där än och vissa av er verkar ha en bit dit med.
![]()
deam skrev:vart är filmsnuttarna??? fram med dom!!![]()
Mackis skrev:Finns de folk som är sugna?![]()
Så ja vet om ja ska orka greja med de![]()
Mackis skrev:Finns de folk som är sugna?![]()
Så ja vet om ja ska orka greja med de![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |