Dainese finns också, har bra kvalitet.![]()
Det var hyggligt och det hade du inte behövt.Jag var med när han köpte det så jag vet nog lika mycket som han själv. Men annars tackar för länken. Inte alltid folk ställer upp o gå genom ett forum för att ställa upp! Plussar dig för det
Har nu efter många om och men beslutat mig för följande. Antingen klipper jag till på A-stars octane som jag får till bra pris (3995kr) Eller så avvaktar jag ett tag till o slår till på något bättre/dyrare.
Som jag sa tidigare, En jävla djungel det här...
Märken som lockar:
Arlen Ness
Alpinestars
Spyke
Sweep
Nåt jag missat? Nu snackar vi gärna kvalitets-märken. Berik t.ex. går bort direkt pga deras innerfoder.. Verkar strula för en del...
Jag var med när han köpte det så jag vet nog lika mycket som han själv. Men annars tackar för länken. Inte alltid folk ställer upp o gå genom ett forum för att ställa upp! Plussar dig för det
Har nu efter många om och men beslutat mig för följande. Antingen klipper jag till på A-stars octane som jag får till bra pris (3995kr) Eller så avvaktar jag ett tag till o slår till på något bättre/dyrare.
Märken som lockar:
Arlen Ness
Alpinestars
Spyke
Sweep
Nåt jag missat? Nu snackar vi gärna kvalitets-märken. Berik t.ex. går bort direkt pga deras innerfoder.. Verkar strula för en del...
Har ett Sweep Stiggyställ och det är kanonfint! sitter hur bra som helst och funkar att krascha medKvaliteten är riktigt fin den med.
/A
Hämtade mitt nya PSI-ställ idag
Kanske lite dyrare men då är det måttsytt efter dig och du väljer färger och material (ko/känguru) själv samt om du vill ha det perforerat.
Kan garantera att känguruskinnet är slitstarkt vid marksyning![]()
Vart är det köpt? hittar inte många som säljer sweep, och då speciellt inte heller "unika" modeller,,,
Vart är det köpt? hittar inte många som säljer sweep, och då speciellt inte heller "unika" modeller,,,
?
Har funderat på de oxå, Men blir nog lite för dyrt ändå. Annars ett perfekt alternativ då man kan få det i princip hur man vill. Vad landa ditt paket på för pris?
Jo Alpinestars är ju ganska kända för att hålla måttet ordentligt! Men fått ett tips om att satsa på ett av de utgågna modellerna för att få ner priset. Dvs ett ställ som kostat 10-15k kanske 2008/2009, det kan man ju få för ca 5-6k idag. Har nu hittat ett Alpinestars (Octane) som kostat 9500kr men idag får jag det för 3995. Sitter bra men kanske lite för tajt.. Och saknar puck på ryggen som jag såå gärna vill ha. Eller ett Sweep t2 evo som förhoppningsvis går att beställa hem. Synpunkter på Alpinestars Octane eller Sweep t2 evo?
4000 kr!! Det var inte dåligt! Grattis, ser bra ut. Behandla det nu innan säsongen börjar. Vitt är jättesnyggt innan alla blodstänk från myggor / flugor / bin / humlor har satt sina spår.Blev ett Alpinestars, Va o köpte skiten idag. 3995 fick man ge och fick då även en burk med skinnvårds-balsam med värde 150kr. Tycker inte det är så farligt och den puckeln jag vill ha kan fan fara o flyga nu! Tror inte man kan begära så mkt för de pengarna ändå. Nypriset har ju varit närmare 10k...
Alpinestars Octane heter det och såhär ser det ut:
Jag var med när han köpte det så jag vet nog lika mycket som han själv. Men annars tackar för länken. Inte alltid folk ställer upp o gå genom ett forum för att ställa upp! Plussar dig för det
Märken som lockar:
Arlen Ness
Alpinestars
Spyke
Sweep
4000 kr!! Det var inte dåligt! Grattis, ser bra ut. Behandla det nu innan säsongen börjar. Vitt är jättesnyggt innan alla blodstänk från myggor / flugor / bin / humlor har satt sina spår.
Blev ett Alpinestars, Va o köpte skiten idag. 3995 fick man ge och fick då även en burk med skinnvårds-balsam med värde 150kr. Tycker inte det är så farligt och den puckeln jag vill ha kan fan fara o flyga nu! Tror inte man kan begära så mkt för de pengarna ändå. Nypriset har ju varit närmare 10k...
Alpinestars Octane heter det och såhär ser det ut:
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |