Någon tittat på Ghostriderfilmen?

superpeppe

The one and only
Gick med
28 Sep 2006
Ort
karlshamn
Hoj
En orange, och det är inte ktm!
jag tycker att den har dålig handling, fast mycket gooa effekter;D

Finns mycket bättre filmer:)
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
aha hehe trodde de var en mc-film :D

:D

Hårda killar det där, dom drar på bakslangen med sina hästar. Och plåtjethjälmen var uppfunnen redan då, dock utan plexiglas och inbyggda solglasögon. Finns nog fler likheter än man först anar. ;)
 

Proskin

#60
Gick med
21 Aug 2003
Ort
# 0371
Hoj
R1 - Rmz450
Ja med Nicolas Cage dårå! Jag funderar på att gå och titta på filmen. Hade tänkt gå i helgen men var fortfarande sjuk. Kanske kommande helg istället.

Från trailern sett så verkar ju filmen helt OK. Fast trailers ska man ju visserligen inte lita på.

Något gäng som kanske vill gå på bio? :D

Den är en film med värde. Och då menar jag VÄRDELÖS!!! Slösa inga pengar på den...
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Ja med Nicolas Cage dårå! Jag funderar på att gå och titta på filmen. Hade tänkt gå i helgen men var fortfarande sjuk. Kanske kommande helg istället.

Från trailern sett så verkar ju filmen helt OK. Fast trailers ska man ju visserligen inte lita på.

Något gäng som kanske vill gå på bio? :D

B-FILM så det stänker om det. Cage brukar vara bra i normala fall men detta är ju....:zpy gräsligt.

Nä, gå o se Blood Diamond i stället. Den är ljusår bättre.

Såg dn i lördags, ett tips, vänta på DVD-n.:tummenupp

Ghost Rider är inte ens värd att se på TVn. Efter 15 min så upptäckte jag att jag stog o kastade dart istället för att kolla filmen....
 
Last edited:

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Täby
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Ja med Nicolas Cage dårå! Jag funderar på att gå och titta på filmen. Hade tänkt gå i helgen men var fortfarande sjuk. Kanske kommande helg istället.

Från trailern sett så verkar ju filmen helt OK. Fast trailers ska man ju visserligen inte lita på.

Något gäng som kanske vill gå på bio? :D

Jag tänkte se den nu i helgen men ändrade mig och gick på "Wild Hogs" istället, riktigt skön, kul och underhållande film på alla vis. Handlar om ett mc-gäng på fyra killar (bl.a. John Travolta och Martin Lawrence) som ger sig ut på en roadtrip med sina kromslädar. Där råkar de ut för diverse bekymmer och olyckan är ett faktum. Rekommenderas till alla här (även sporthojåkare)! 4/5 i betyg
 

Lucus

Guest
Har sett Ghostrider med Cage (obs. tysk dubbing hehe lika bra för det var inte värt att sätta sig in i handlingen) och Wild Hogs (denna på engelska men ack så kass, medelålderskris med bögnoja, påminner mig om desperate housewives fast desperate housemen) och båda är inget att se.

Ni har blivit varnade

Ser fram emot 300 :)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jupp! Jag hamnade i stolen framför Don Tomazo! Hur stora är odsen för det?
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
jag såg filmen wildhogs igår ok jag skratta som fan ,,,
 

Olofius

Leg. Slang. Åk
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Ronneby
Hoj
KTM 525 Motard
Slösa inte bort timmar av ditt liv på Ghostrider. Den suger balle. På alla vis.

Se Pans Labyrint istället, årets bästa film.

Fyfan va jag håller med, Helt ûbergrym den va....

300 Håller oxå jäkligt bra klass men brister lite i handling och skådespeleri.
 

Kippen

Guest
Ghostrider är helt ok. Tycker den var cool. Gillar man Cage som skådis så är han lika bra som han brukar vara och Eva Mendes är ju en riktig puma om inte annat. Helt klart värd att se tycker jag.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
GhostRider filmen var det sämsta jag sett på länge.. :huvet
 

Raleez

sommar, I like!
Gick med
12 Jun 2006
Ort
Vejbystrand, ~Ängelholm
Hoj
Nsr125 -01
Att 300 var bra tyckte verkligen inte journalisten som recenserade den i HD dagen efter premiären i Sverige. Filmen fick där betyg 1/5 och var enligt henne usel. Hittar tyvärr inte artikeln, får leta vidare. Men jag tycker den är värd ett mycket högre betyg än så. Riktigt bra film, riktigt bra krigsfilm! Mkt blod, avhuggningar och svärd, men det är väl det ska vara i en gammal krigsfilm?

//Raleez
 

biker

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2005
Ort
Märsta
Hoj
Yamaha R1-02
Ghostrider var den bland de sämsta filmerna jag någonsin sett. Fattar inte ens varför Nicolas Cage överhuvudtaget ens ställde upp att medverka i en sån sopfilm.
Spar pengarna till något sevärt tycker jag.
 
Nyheter
Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

ExploreBike: Gratis kurs för motorcykeläventyr

Nu kan du lära dig hur man ...

Husqvarna TE125 gör comeback

Husqvarna har fyllt på 2025...

Invigning MC Collection

Någon i folksamlingen på me...

Stenegärd på Tidö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Top