Tweetie skrev:Jag har redan anmält mig till september och ska ev anmäla mig till augusti, och det är skit samma om jag ska köra med killar nu...
Hoppa på augustidagen också, jag är anmäld i grön grupp . Hade varit urkul!
Tweetie skrev:Jag har redan anmält mig till september och ska ev anmäla mig till augusti, och det är skit samma om jag ska köra med killar nu...
GSXR1100R skrev:Welcome to TIBA
CyberNinja skrev:Nej nej neeeeej - jag är sååå lycklig över att ha en "proffsig" ursäkt till att inte knäskrapa. Jag var ju dessutom där för att få tips och råd!
Nu ska jag jaga kurvor med kardborre på sadeln, har redan börjat modda hojen
CyberNinja skrev:*letar i lexikon*
"Tokkör med lImm i Baken Alltid"
Tweetie skrev:Cyberninja: jag ska bara lyckas byta bort mitt pass den dagen, så kan du tro att jag kommer "blåsandes" i gröna gruppen i augusti... wroom, wroom
Tweetie skrev:god idé snabbe jag, men det blir nog lite svårt. Jag jobbar till att börja med i Danmark... sen har jag alltför många chefer att jag inte vet var jag ska ställa in siktet för att hota, vet inte riktigt var det lönar sig bäst... Nä, skämt å sido, vi är ca 150 personer som är flygledare på Kastrup, och vi har scheman vi går efter så jag får be någon av mina kolleger snällt att ta mitt pass.
Tweetie skrev:god idé snabbe jag, men det blir nog lite svårt. Jag jobbar till att börja med i Danmark... sen har jag alltför många chefer att jag inte vet var jag ska ställa in siktet för att hota, vet inte riktigt var det lönar sig bäst... Nä, skämt å sido, vi är ca 150 personer som är flygledare på Kastrup, och vi har scheman vi går efter så jag får be någon av mina kolleger snällt att ta mitt pass.
Tweetie skrev:Det finns alltså några gentlemän kvar
Tweetie skrev:
Jag kommer nog oxå upp och kollar in rr på Knutstorp på lördag för att lära mig lite, bara jag får med min kusin på mc'n...
Tweetie skrev:ja, det skulle du allt bra gärna vilja ha, va?! Hon är ju något att vila ögonen på, men tyvärr upptagen, annars kanske du skulle kunna ta hand om henne där uppe ...hi hi
Jag tror inte hon är så svårövertalad, men hon åker hem på lördagen, så jag vet inte hur pass intresserad hon är av att sitta på en båge den dagen jag håller tummarna i alla fall..
nu ska jag iväg och fika!
Tweetie skrev:Nej, gör inte det. Då flyger de ännu mindre och då får jag kanske inte behålla mitt jobb.... Jag ska nog lyckas byta på nåt sätt, men tack i alla fall för erbjudandet. Det finns alltså några gentlemän kvar
Jag kommer nog oxå upp och kollar in rr på Knutstorp på lördag för att lära mig lite, bara jag får med min kusin på mc'n...
Fixa kortet, så kan du vara med och leka osså!!!Tinatjejen skrev:DET DÄR såg ju 1000 ggr roligare ut än Rörken! (och då tycker jag ju VERKLIGEN att rörken är kul)
Va.. jag vill åxå va med?! (eller måsta man ha lappen först bergis..?)
Chrille skrev:Nja,det hade dom INTE fått gjort. Har du inte sett kopplet av killar runt varje enskild tjej ute på banorna.
Jag förstår egentligen mycket väl varför många av tjejerna vill ha en egen dag men hade män kunnat uppföra sig på ett vettigare sätt så kanske det hade sett annorlunda ut...
Dock är det nog inte så illa och den här tjejdagen kanske kan ge oss fler deltagare på allmäna dagar...
Snabbe_jag skrev:Varför ska alla tjejer tolka sånt som raggning?????
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|