Några bilder från SMC's tjejbandag på Knutstorp 27/6

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
Tweetie skrev:
Jag har redan anmält mig till september och ska ev anmäla mig till augusti, och det är skit samma om jag ska köra med killar nu...

Hoppa på augustidagen också, jag är anmäld i grön grupp :rock . Hade varit urkul!

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
CyberNinja skrev:
Nej nej neeeeej - jag är sååå lycklig över att ha en "proffsig" ursäkt till att inte knäskrapa. :D Jag var ju dessutom där för att få tips och råd! :tummenupp
Nu ska jag jaga kurvor med kardborre på sadeln, har redan börjat modda hojen :notme

Hahahaha Gott o se.
hur går det med växlingen då ?

:tummenupp

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
Cyberninja: jag ska bara lyckas byta bort mitt pass den dagen, så kan du tro att jag kommer "blåsandes" i gröna gruppen i augusti... :D wroom, wroom :crash

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:crash god idé snabbe jag, men det blir nog lite svårt. Jag jobbar till att börja med i Danmark... sen har jag alltför många chefer att jag inte vet var jag ska ställa in siktet för att hota, vet inte riktigt var det lönar sig bäst... Nä, skämt å sido, vi är ca 150 personer som är flygledare på Kastrup, och vi har scheman vi går efter så jag får be någon av mina kolleger snällt att ta mitt pass. :)

Men de är redan sura för "de der svenskere som bare kan gå og købe biler og motorcykler billigt og desuden med svenske pesetas". Jag har fått många pikar för att jag har en så fin och ny motorcykel :D . I danmark kostar den 175.000 DANSKA kroner att köpa ny... Visst är min Tweetie fin, men jag skulle inte betala så mycket för den...

Men det ska nog lyckas med ett passbyte på jobbet.

:hej

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
Tweetie skrev:
:crash god idé snabbe jag, men det blir nog lite svårt. Jag jobbar till att börja med i Danmark... sen har jag alltför många chefer att jag inte vet var jag ska ställa in siktet för att hota, vet inte riktigt var det lönar sig bäst... Nä, skämt å sido, vi är ca 150 personer som är flygledare på Kastrup, och vi har scheman vi går efter så jag får be någon av mina kolleger snällt att ta mitt pass. :)

:hej

Det låter Kanon Tweetie. jag skall prata med Anette om det vi pratade om i går på SRW så löser det sig.
;)

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Tweetie skrev:

Jag kan bombhota lite plan så fixar det sig :crash

Vad gör man inte för er tjejer :rolleyes:

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:( Nej, gör inte det. Då flyger de ännu mindre och då får jag kanske inte behålla mitt jobb.... Jag ska nog lyckas byta på nåt sätt, men tack i alla fall för erbjudandet. Det finns alltså några gentlemän kvar ;)

Jag kommer nog oxå upp och kollar in rr på Knutstorp på lördag för att lära mig lite, bara jag får med min kusin på mc'n... :D

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:tummenupp Jag uppskattar om det går att fixa med det vi snackade om i söndags!!!! :hej

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:D ja, det skulle du allt bra gärna vilja ha, va?! Hon är ju något att vila ögonen på, men tyvärr upptagen, annars kanske du skulle kunna ta hand om henne där uppe :p ...hi hi

Jag tror inte hon är så svårövertalad, men hon åker hem på lördagen, så jag vet inte hur pass intresserad hon är av att sitta på en båge den dagen :confused: jag håller tummarna i alla fall..

nu ska jag iväg och fika! :hej :hej

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Tweetie skrev:
:D ja, det skulle du allt bra gärna vilja ha, va?! Hon är ju något att vila ögonen på, men tyvärr upptagen, annars kanske du skulle kunna ta hand om henne där uppe :p ...hi hi

Jag tror inte hon är så svårövertalad, men hon åker hem på lördagen, så jag vet inte hur pass intresserad hon är av att sitta på en båge den dagen :confused: jag håller tummarna i alla fall..

nu ska jag iväg och fika! :hej :hej

Varför ska alla tjejer tolka sånt som raggning????? :(

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tweetie skrev:
:( Nej, gör inte det. Då flyger de ännu mindre och då får jag kanske inte behålla mitt jobb.... Jag ska nog lyckas byta på nåt sätt, men tack i alla fall för erbjudandet. Det finns alltså några gentlemän kvar ;)

Jag kommer nog oxå upp och kollar in rr på Knutstorp på lördag för att lära mig lite, bara jag får med min kusin på mc'n... :D

Då ställer ni väl upp som flaggvakter, snälla vi behöver 12 st till på Lördag, ni får mat och credits :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
DET DÄR såg ju 1000 ggr roligare ut än Rörken! (och då tycker jag ju VERKLIGEN att rörken är kul)
Va.. jag vill åxå va med?! (eller måsta man ha lappen först bergis..?)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tinatjejen skrev:
DET DÄR såg ju 1000 ggr roligare ut än Rörken! (och då tycker jag ju VERKLIGEN att rörken är kul)
Va.. jag vill åxå va med?! (eller måsta man ha lappen först bergis..?)
Fixa kortet, så kan du vara med och leka osså!!! :fakta

Rörken och stor bana är två helt skilda saker... Frågan är om inte stor bana är lite kuligare, men gokartbanorna är suverän teknikträning! :rock

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Chrille skrev:
Nja,det hade dom INTE fått gjort. Har du inte sett kopplet av killar runt varje enskild tjej ute på banorna.

Jag förstår egentligen mycket väl varför många av tjejerna vill ha en egen dag men hade män kunnat uppföra sig på ett vettigare sätt så kanske det hade sett annorlunda ut...

Dock är det nog inte så illa och den här tjejdagen kanske kan ge oss fler deltagare på allmäna dagar...

Nä, så illa tycker ju inte jag det är, men jag kanske uppfattar det fel. Men nåt koppel av killar runt tjejerna på dom bandagar jag har varit på har jag iallafall missat.

Jag säger så här...
Fler tjejer till banan - tjejdag eller ej...

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Snabbe_jag skrev:
Varför ska alla tjejer tolka sånt som raggning????? :(

oops, blev du "lissen" (ledsen)??? Det var mest på skoj jag skrev det, inte alls menat så... :( sorry. Jag vet dessutom inte vad du har för smak...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln