Några bilder från SMC's tjejbandag på Knutstorp 27/6

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
CorbenDallas skrev:
Det där handlar ju mkt om att hitta en homogen grupp också. Vi ser det ofta på Sturup när vi kör i mellangruppen som är den långsammaste gruppen. (Ja, du hörde. Vi har ingen långsamgrupp för ingen anmäler sig dit.)

Problemet med att folk gasar som tusan på rakorna verkar det inte finnas nån lösning till. Det verkar kvitta hur mkt man predikar. Folk som får parkeringsböter i kurvorna gasar gärnet på rakorna.

Egentligen borde alla köra en gammal sur 125:a från 81 eller nåt så det inte var lönt...

Vi har samma problem när det är killar på knodan. finns de som tok gasar på rakan o nästan välter okull i kurvorna. men där är vi snabba att säga till de om vad som gäller och eftersom vi är relativt små grupper och många instruktörer så fungerar det (ibland inte)

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Yasha skrev:
Girl power! :p Behövs inget annat!!! :fakta

Se'n det faktum att min sambo suckande och skrattande vräker ur sig. "Ni är så j-a lika!!!" efter att Åsa och jag fått ett babbel- och skrattanfall, kan ju ha en del att göra med det hela... :crash Frågan är om det var en komplimang eller en förolämpning? :confused: Trots allt så bor vi ju ihop! :D (Ja, inte Åsa och jag då...)

Ja, den kommentaren var ju helt obetalbar. Ler stort när jag tänker på den kommentaren.

Nå, kommer du ned till grillfesten nu då?!?!?!? Säg JA. Åland kan väl inte vara något i jämnförelse med detta ;)

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
The Pilot skrev:
häng med mig ett varv på knutstorp så får du åka varv under 1.15.. Med bil...

Jättegärna.

Kan informera om att Polisen kör 1.35 med sina polisbilar där.

Hojta till när du skall köra bil så åker jag gärna.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kung Hallibabb skrev:
Du vet väl att bromsen är fartens värsta fiende.
Måhända en Motard kan klara 1.15 på Knudan utan bromsar, men inte din YFZ, det ryktas om besök i sandfållan :D

Jag har 1.15 som mål i år och jag skyndar långsamt, vore kul om du ville spåra lite till mig på Lördag, jag kan och vill men har svårt att hitta flytet :bow

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Kung Hallibabb skrev:
Vi har samma problem när det är killar på knodan. finns de som tok gasar på rakan o nästan välter okull i kurvorna. men där är vi snabba att säga till de om vad som gäller och eftersom vi är relativt små grupper och många instruktörer så fungerar det (ibland inte)

Ja, det funkade bra i April. Små grupper med många instruktörer är en klar hit. Man får mkt mer feedback o småtips. :tummenupp

Vi ses i Augusti och September om du ska vara med då!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
CorbenDallas skrev:
Ohhh noooo, inte en till??????? :D :D :D :D
Jo! Det är sant!!! Men vi bor ju rätt långt ifrån varann, så det är ju sällan ngn behöver stå ut med oss båda samtidigt! :rodnar

Synergieffekter gör att 1+1 INTE är lika med 2 i skrattnivå vid möte mellan Åsa och Yasha! :D

Och, Åsa! Åland råkkar mest än så länge... :rock Grillar gör ni väl fler ggr?

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Yasha skrev:
Jo! Det är sant!!! Men vi bor ju rätt långt ifrån varann, så det är ju sällan ngn behöver stå ut med oss båda samtidigt! :rodnar

Synergieffekter gör att 1+1 INTE är lika med 2 i skrattnivå vid möte mellan Åsa och Yasha! :D

Och, Åsa! Åland råkkar mest än så länge... :rock Grillar gör ni väl fler ggr?

Nej, bara på lördag :eek:
Eller kanske om du kommer och hälsar på oxså ;) :cool: :tummenupp

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
CorbenDallas skrev:
Ja, det funkade bra i April. Små grupper med många instruktörer är en klar hit. Man får mkt mer feedback o småtips. :tummenupp

Vi ses i Augusti och September om du ska vara med då!

Detta med grupperna är det största problemet man har och om man skall få i gång en diskution så måste det va mindre grupper så folk vågar säga något :mad:

Jag är alltid med där det händer :1pajas

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
CorbenDallas skrev:
Nån måste ju jobba också. Alla kan ju inte smyga undan som du... :D

En del jobbar ju när dom ska och kan sedan, med gott samvete, ta ledigt när viktigare saker dyker upp :D

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Yasha skrev:

*pustar ut* Du får inte skrämmas så!! :D

Kung Hallibabb

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
R1-03, RF900R
GSXR1100R skrev:
Måhända en Motard kan klara 1.15 på Knudan utan bromsar, men inte din YFZ, det ryktas om besök i sandfållan :D

Jag har 1.15 som mål i år och jag skyndar långsamt, vore kul om du ville spåra lite till mig på Lördag, jag kan och vill men har svårt att hitta flytet :bow

Nää inte med YZF kör man 1.15 men med YZ450 kanske :D
och sandfållar vet jag var den är.. en hel del av de som är rundt bananen :notme

Jag fick en plats i grön grupp nu i kväll (Thnx Jane + han som avbokade sig) o skall köra som föråkare första passet. men självklart kan vi försöka spåra lite. :cool:

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Åsa skrev:
En del jobbar ju när dom ska och kan sedan, med gott samvete, ta ledigt när viktigare saker dyker upp :D

Vissa måste alltid alltid finnas på plats, för sådana som du tex..
Men avtalskomp är en ruskigt bra uppfinning... :D :D :D :D

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...