GSXR1100R
The older i get the faster i was
Utan bromsar nej tackThe Pilot skrev:häng med mig ett varv på knutstorp så får du åka varv under 1.15.. Med bil...
Utan bromsar nej tackThe Pilot skrev:häng med mig ett varv på knutstorp så får du åka varv under 1.15.. Med bil...
CorbenDallas skrev:Det där handlar ju mkt om att hitta en homogen grupp också. Vi ser det ofta på Sturup när vi kör i mellangruppen som är den långsammaste gruppen. (Ja, du hörde. Vi har ingen långsamgrupp för ingen anmäler sig dit.)
Problemet med att folk gasar som tusan på rakorna verkar det inte finnas nån lösning till. Det verkar kvitta hur mkt man predikar. Folk som får parkeringsböter i kurvorna gasar gärnet på rakorna.
Egentligen borde alla köra en gammal sur 125:a från 81 eller nåt så det inte var lönt...
Va? va? Var jag inte?? Faaaaaan. Det måste varit den otroliga filmen som fått mig att tro det...Åsa skrev:Jag missade, var du med och körde i fredags
Yasha skrev:Girl power! Behövs inget annat!!!
Se'n det faktum att min sambo suckande och skrattande vräker ur sig. "Ni är så j-a lika!!!" efter att Åsa och jag fått ett babbel- och skrattanfall, kan ju ha en del att göra med det hela... Frågan är om det var en komplimang eller en förolämpning? Trots allt så bor vi ju ihop! (Ja, inte Åsa och jag då...)
GSXR1100R skrev:Jag som inte ens kommer ner under 1.15 med broms
Sluta mobba mig nu
Snabbe_jag skrev:Corben du vet inte hur man ska bemöta det täckta könet ser jag
Ohhh noooo, inte en till???????Yasha skrev:"Ni är så j-a lika!!!"
Hästsvansen fick inte köraCorbenDallas skrev:Va? va? Var jag inte?? Faaaaaan. Det måste varit den otroliga filmen som fått mig att tro det...
The Pilot skrev:häng med mig ett varv på knutstorp så får du åka varv under 1.15.. Med bil...
Måhända en Motard kan klara 1.15 på Knudan utan bromsar, men inte din YFZ, det ryktas om besök i sandfållanKung Hallibabb skrev:Du vet väl att bromsen är fartens värsta fiende.
Kung Hallibabb skrev:Vi har samma problem när det är killar på knodan. finns de som tok gasar på rakan o nästan välter okull i kurvorna. men där är vi snabba att säga till de om vad som gäller och eftersom vi är relativt små grupper och många instruktörer så fungerar det (ibland inte)
Jo! Det är sant!!! Men vi bor ju rätt långt ifrån varann, så det är ju sällan ngn behöver stå ut med oss båda samtidigt!CorbenDallas skrev:Ohhh noooo, inte en till???????
GSXR1100R skrev:Hästsvansen fick inte köra
The Pilot skrev:häng med mig ett varv på knutstorp så får du åka varv under 1.15.. Med bil...
Yasha skrev:Jo! Det är sant!!! Men vi bor ju rätt långt ifrån varann, så det är ju sällan ngn behöver stå ut med oss båda samtidigt!
Synergieffekter gör att 1+1 INTE är lika med 2 i skrattnivå vid möte mellan Åsa och Yasha!
Och, Åsa! Åland råkkar mest än så länge... Grillar gör ni väl fler ggr?
CorbenDallas skrev:Ja, det funkade bra i April. Små grupper med många instruktörer är en klar hit. Man får mkt mer feedback o småtips.
Vi ses i Augusti och September om du ska vara med då!
CorbenDallas skrev:Nån måste ju jobba också. Alla kan ju inte smyga undan som du...
Yasha skrev:Jo! Det är sant!!! Men vi bor ju rätt långt ifrån varann, så det är ju sällan ngn behöver stå ut med oss båda samtidigt!
Kung Hallibabb skrev:... inte bromsa,gasa,växla sönder sin körning...
GSXR1100R skrev:Måhända en Motard kan klara 1.15 på Knudan utan bromsar, men inte din YFZ, det ryktas om besök i sandfållan
Jag har 1.15 som mål i år och jag skyndar långsamt, vore kul om du ville spåra lite till mig på Lördag, jag kan och vill men har svårt att hitta flytet
Åsa skrev:En del jobbar ju när dom ska och kan sedan, med gott samvete, ta ledigt när viktigare saker dyker upp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|