Kung Hallibabb
Ny medlem
CyberNinja skrev:*doh*
Har nu utökat till 4 st växlar på lilla hojen.
Hahaha det låter bra du skall se det finns ett par växlar till efter ett tag
CyberNinja skrev:*doh*
Har nu utökat till 4 st växlar på lilla hojen.
Kung Hallibabb skrev:Detta med grupperna är det största problemet man har och om man skall få i gång en diskution så måste det va mindre grupper så folk vågar säga något
Jag är alltid med där det händer
Yasha skrev:Åsa är perfekt som hon är!!!
CorbenDallas skrev:Ska bananen stå tom skiter vi i det. Då kastar jag hellre i mig maten!!!
Fördelen med att köra så tajt som "vi" gjorde var att man tappade inte fokus mellan åken.
Säg till när du ska göra 1.15 utan broms med plastraket...
CyberNinja skrev:
Jajamensan håller tummarna för bra väder. fast det finns ju bra kläder med.CorbenDallas skrev:Jo, så är det. men det går inte att komma ifrån verkar det som. Man får göra det bästa av det.
Hehe, jag märker det. Verkar som vi ses redan på lördag...
Kung Hallibabb skrev:Det vi kan hitta på är att just det passet innan maten så kör vi 20 minuter i stället för 15. på så sätt får vi lite längre lunch. men bananen skall inte stå tom iaf
Inte med en plastraket kör vi..
Vi får testa på lördag i grön grupp. Hahahaha
Kung Hallibabb skrev:Det vi kan hitta på är att just det passet innan maten så kör vi 20 minuter i stället för 15. på så sätt får vi lite längre lunch. men bananen skall inte stå tom iaf
Inte med en plastraket kör vi..
Vi får testa på lördag i grön grupp. Hahahaha
Kung Hallibabb skrev:Jajamensan håller tummarna för bra väder. fast det finns ju bra kläder med.
Åsa skrev:Du är härmed utnämnd till hedersmedlem i min fanclub
Är det den svarta eller???CyberNinja skrev:Jag tar med mig hedersflaggan och hejjar på dig på lördag!
CorbenDallas skrev:Bra idé, så är man rejält hungrig också (som om man inte är det ändå!!)
Testa du, jag är PÅ...
Lyckas du få mig att köra 1.15 på knudan är du redo för nobelpris eller nåt...
CyberNinja skrev:Jag tar med mig hedersflaggan och hejjar på dig på lördag!
Jag kör Vit grupp, men har vi tur så kanske du får spåra åt mig, jag är gammal, fet och talanglös men vill ändå försöka att sänka mig 1 sekund, 1.16 är min bästa tid och jag tycker att det går äckligt fort utan att vara rädd, begriper inte hur Zilversurfer kunde köra 1.03 med gathoj på Knudan för ett par år sedanKung Hallibabb skrev:Nää inte med YZF kör man 1.15 men med YZ450 kanske
och sandfållar vet jag var den är.. en hel del av de som är rundt bananen
Jag fick en plats i grön grupp nu i kväll (Thnx Jane + han som avbokade sig) o skall köra som föråkare första passet. men självklart kan vi försöka spåra lite.
Kung Hallibabb skrev:Ouppsss. kanske vi har en vision att du skall köra 1.15 på knudan
Men,Men Rom bygdes inte på en dag. eller fåglarna flyger inte första dagen.
hojta till så skall vi kolla hur det ser ut.
Om grön grupp kör 1.15 så vet jag inte vadÅsa skrev:Oups, nog bästa att du tar med snutte filten och näsdukar till lördag Corben
Skämtåsido, en föråkare är helt kanon.
Edit: stavvfell
Åsa skrev:Oups, nog bästa att du tar med snutte filten och näsdukar till lördag Corben
Skämtåsido, en föråkare är helt kanon.
Edit: stavvfell
Snabbe_jag skrev:Ta med en depåtavla istället, så skriver vi HEJA...
CyberNinja skrev:
Ben att springa snabbt med när alla vill slå mig
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024