Åsa
Triumph I am
LasseB skrev:Åsa får avsluta med en posörbild som hon tvingade sig till
Kanonbra bilder! Stort tack för allt arbete du lagt ned
Och det där med posör, det var ju inte för dig jag poserade
LasseB skrev:Åsa får avsluta med en posörbild som hon tvingade sig till
Chrille skrev:Jag är inte vanligt avundsjuk på er som fick köra i det fina vädret på en rolig bana och det verkar ju som de flesta har haft kul. Man ska inte glömma att glidarknuttar också tycker det är kul att köra hoj
MEN nu ska jag vara en tråkmåns och ställa ett par frågor som vi alla borde tänka över.
Över 30 deltagare på en tjejbandag är tankeväckande.
Var är alla dessa tjejer en vanlig allmänåkning?
Vad är det som gör att de inte hänger med annars?
Normalt sett är ju två tjejer på en bandag mycket och jag kan inte annat än undra vad som händer
Hightuned skrev:Såg ut som några av damerna hade bra fart i kurvorna, med va faan gör glidarskrot och potthjälmar på en bandag?.
Hightuned skrev:Såg ut som några av damerna hade bra fart i kurvorna, med va faan gör glidarskrot och potthjälmar på en bandag?.
Hightuned skrev:Så förästen ut som det var riktigt trevliga "kurvor" på den där banan!.
Hightuned skrev:Slappna av torrboll, är du pingstvän eller saknar du bara humor?.
p.s förrästen har jag svårt att tro att hon skulle bli sur över en bröstkomplimang!.
Hightuned skrev:Slappna av torrboll, är du pingstvän eller saknar du bara humor?.
p.s förrästen har jag svårt att tro att hon skulle bli sur över en bröstkomplimang!.
BrInK skrev:hon e sur så TA BORT BILDEN ...... tyvärr har vi andra inte samma humor som dej.
grandmaster skrev:superbilder
kanske dax för en SH-kalender?
Åsa skrev:Tyvärr är vi inte så många tjejer så att vi täcker upp en hel kalender. Så här har ni ett uppdrag grabbar, ragga fler MC-brudar
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|