Några bilder från SMC's tjejbandag på Knutstorp 27/6

riddare keldar

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Push Dakota med SP kit och kolfiber
Varför tog du bort bilden?. Det är fegt och omanligt att be om ursäkt och kvinnor är ju ändå bara madrasser med hål i som ska vara tacksamma om dom får någon uppskattning!. :cool:

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
Som vanligt alldeles...alldeles uuunderbara bilder LasseB :bow "Känslan sitter kvar länge"

Attan va kul det var - mer flikkdagar!

Sportbikebabe

Hojlös, ny kommer 2012.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsx-r 750 K8, såld
LasseB detta var helt klart bland det bättre jag sett!
Massor av vinklar o massor av bra bilder!

Tack för att du har sprungit runt på banan för att fota oss!! :bow

/ Sportbikebabe

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mountainbike is the closest for now...
hmmm, jag har aldrig prövat att knäskrapa därför var jag lite feg.... Är det en bra ursäkt att jag bara haft körkort ett år??? Jag ska däremot göra det nästa gång!!! Kanonbilder!! Tack :tummenupp

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
Ville bara säga att ni såg ut att ha kul och vissa ser ju fruktansvärt snabba ut... kul att det finns så stort intresse från tjejsidan, hoppas ni styr upp det bra så det blir fler o fler tjejer som kommer på era bandagar... lycka till ! :tummenupp

BrInK

Winner 250sp cup 2006!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
pw50
riddare keldar skrev:
Varför tog du bort bilden?. Det är fegt och omanligt att be om ursäkt och kvinnor är ju ändå bara madrasser med hål i som ska vara tacksamma om dom får någon uppskattning!. :cool:

du är på fel forum detta är inte jagärenidiot.com
föreslår att ni hänger där istället........

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
cbr_micke skrev:
Ville bara säga att ni såg ut att ha kul och vissa ser ju fruktansvärt snabba ut... kul att det finns så stort intresse från tjejsidan, hoppas ni styr upp det bra så det blir fler o fler tjejer som kommer på era bandagar... lycka till ! :tummenupp

Hoppas kan man göra men hur ska vi få tjejerna att stanna på forumet när det kommer en massa dumma uttalande om dem?

Och kan vi inte behålla dem på forumet får de svårare att nås av informationen...

Visst jag tycker själv att det är trevligt med snygga tjejer men inte fan kastar man ur sig vissa yttalanden om de som har gjorts i denna tråden om Miss Brink.....

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Tweetie skrev:
hmmm, jag har aldrig prövat att knäskrapa därför var jag lite feg.... Är det en bra ursäkt att jag bara haft körkort ett år??? Jag ska däremot göra det nästa gång!!! Kanonbilder!! Tack :tummenupp

Det med knäskrap låt det komma bara när du känner för det.

Tyckte det såg bra ut annars det lilla jag såg av din körning..

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag tror de idiotiska kommentarerna kommer från bittra EVIGA singlar, som inte förstår varför deras "I-will-definately-score-lines" inte funkar.... I och för sig så "scorar" de väl varje gång de försöker; på sina upplåsbara-Barbaras!!! (madrasser med hål i) :crash

Tweetie

Tweetie II
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:rodnar tack, tack snabbe_jag.... Jag fick bra hjälp och tips av våra vänner från RR...

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Tweetie skrev:
Jag tror de idiotiska kommentarerna kommer från bittra EVIGA singlar, som inte förstår varför deras "I-will-definately-score-lines" inte funkar.... I och för sig så "scorar" de väl varje gång de försöker; på sina upplåsbara-Barbaras!!! (madrasser med hål i) :crash

Visst jag kan ha väldigt oseriösa inlägg åt hållet till spam men inte att man "Kolla in pattarna på henne där"

Det med Barbaran

Bifogat

• invasion.gif
    invasion.gif
    2.4 KB · Visningar: 230

cbr_micke

Mmmgaht
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
MT10
Mjo kanske kan bli jobbigt för tjejerna men så e de ju nästan alltid bland mansdominerade jobb/sporter .. finns alltid några killar som gillar o retas och visa sin sandlådeålder :cool:

PS. Tycker hon ska ta det som en komplimang, man får ju inte sämre självförtroende av att folk tycker man ser bra ut. Men visst jag håller med att det e onödigt och obefogat om man inte ens känner varann.

Cybercat

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6
Tweetie skrev:

Inte behöver man någon ursäkt heller, jag fick ju hängförbud och har därmed stärkt Radical Touring´s slogan "Vi som vill men inte kan". Jättekul att träffa dig Tweetie! Ser fram emot ditt glada sällskap på RR-turerna :p

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
CyberNinja skrev:
Inte behöver man någon ursäkt heller, jag fick ju hängförbud och har därmed stärkt Radical Touring´s slogan "Vi som vill men inte kan". Jättekul att träffa dig Tweetie! Ser fram emot ditt glada sällskap på RR-turerna :p

Hängförbud? Hur lyckades du med det? Torrbröt du i depån :)

Det var en ny variant...

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag tror att jag skall könsoperera mig så att jag kan få köra med tjejerna :) . Det såg så kul ut. Jag känner än så länge inte för att köra bana med de stora grabbarna :( .

Kul att ni hade kul :hej

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...