riddare keldar
Ny medlem
Varför tog du bort bilden?. Det är fegt och omanligt att be om ursäkt och kvinnor är ju ändå bara madrasser med hål i som ska vara tacksamma om dom får någon uppskattning!.
riddare keldar skrev:Varför tog du bort bilden?. Det är fegt och omanligt att be om ursäkt och kvinnor är ju ändå bara madrasser med hål i som ska vara tacksamma om dom får någon uppskattning!.
riddare keldar skrev:Varför tog du bort bilden?. Det är fegt och omanligt att be om ursäkt och kvinnor är ju ändå bara madrasser med hål i som ska vara tacksamma om dom får någon uppskattning!.
cbr_micke skrev:Ville bara säga att ni såg ut att ha kul och vissa ser ju fruktansvärt snabba ut... kul att det finns så stort intresse från tjejsidan, hoppas ni styr upp det bra så det blir fler o fler tjejer som kommer på era bandagar... lycka till !
Tweetie skrev:hmmm, jag har aldrig prövat att knäskrapa därför var jag lite feg.... Är det en bra ursäkt att jag bara haft körkort ett år??? Jag ska däremot göra det nästa gång!!! Kanonbilder!! Tack
Tweetie skrev:Jag tror de idiotiska kommentarerna kommer från bittra EVIGA singlar, som inte förstår varför deras "I-will-definately-score-lines" inte funkar.... I och för sig så "scorar" de väl varje gång de försöker; på sina upplåsbara-Barbaras!!! (madrasser med hål i)
Tweetie skrev:I och för sig så "scorar" de väl varje gång de försöker; på sina upplåsbara-Barbaras!!! (madrasser med hål i)
cbr_micke skrev:
PS. Tycker hon ska ta det som en komplimang, man får ju inte sämre självförtroende av att folk tycker man ser bra ut. Men visst jag håller med att det e onödigt och obefogat om man inte ens känner varann.
Tweetie skrev:hmmm, jag har aldrig prövat att knäskrapa därför var jag lite feg.... Är det en bra ursäkt att jag bara haft körkort ett år??? Jag ska däremot göra det nästa gång!!! Kanonbilder!! Tack
CyberNinja skrev:Inte behöver man någon ursäkt heller, jag fick ju hängförbud och har därmed stärkt Radical Touring´s slogan "Vi som vill men inte kan". Jättekul att träffa dig Tweetie! Ser fram emot ditt glada sällskap på RR-turerna
LasseB skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |