Scuderiax3m
Ny medlem
Kung Hallibabb skrev:Kolla med Jane. jag skall köra i grön grupp
Får väl slå en pling då.. Ska jag leta upp hennes nr eller kan du skicka det på sms till maj
Kung Hallibabb skrev:Kolla med Jane. jag skall köra i grön grupp
Scuderiax3m skrev:Får väl slå en pling då.. Ska jag leta upp hennes nr eller kan du skicka det på sms till maj
Ace Niki skrev:Ojojoj, vilka bilder LasseB! Underbara. Kan inte du vara fotograf på Gelleråsen 21-23 juli också - snäääääälla!!!
LasseB skrev:Tackar ödmjukast
Gelleråsen...hmmm semestern har ju börjat då. Kan man hitta nån som sponsrar med soppa till hojen och en sovplats så ska jag fundera på det
Kung Hallibabb skrev:Jag bjuder på sovplats.
i gräset till höger om startmålrakan kan du slagga.
Åsa skrev:
Det där med soppa kan jag tyvärr inte bidraga med
Har en lång räkning själv....vågar inte ens tänka på vad Juli månads räkning kommer att sluta på, men som kära Micke brukar säga: "Racing SKALL kosta!!!"
Kung Hallibabb skrev:Har SMS.at numret till dig.
Scuderiax3m skrev:Tack. Men det verkar ju knöfullt på lördag Jag åker till Sviestad i morgon och kör på Gelleråsen på fredag. Ev så blir det Gelleråsen på lördag med. Men vi får väl se hur landet ligger. Ska försöka hinna ner. Måste ju se dig på 1.15 tider, utan broms
/Åberg
Va, bangar du??? ahhhhhh nä....Kung Hallibabb skrev:Blir nog inte det i gröna gruppen
CorbenDallas skrev:Va, bangar du??? ahhhhhh nä....
Kung Hallibabb skrev:vi får se om jag får köra med motarden. får vi det kan vi ta en titt på 1.15...
frågan om det är så poppis..
CorbenDallas skrev:Nä, det är kanske inte så poppis...
Men vi kan fästa en lina från din motard till min plastraket så kan du dra mig runt på 1.15 så får jag iallafall kört den tiden en gång..
Grön grupp.Kung Hallibabb skrev:Vilken grupp skall du åka i ?
CorbenDallas skrev:Grön grupp.
Körde gul med er i April och har kört gul dom andra Knudankörningarna (Bike Events två ggr).
Det var så himla längesen vi anmälde oss till den här körningen så då kände man sig absolut grön.
Men både grön och gul är ju mellangrupper så tempot bör ju vara hyfsat i båda.
Kung Hallibabb skrev:då är vi ju i samma grupp. då kan vi hitta på lite bus skall du se.
Jag skall åka som föråkare första passet o då kan du passa på att lägga dig bak mig så skall vi köra ett kanon spår.
Glöm ALDRIG!!!
Gasa lite mer och bromsa lite mindre än alla andra så vinner man.
"Gammalt jungelord från Norge"
CorbenDallas skrev:Hårnålen (180gradaren) har fått ny asfalt vad jag hört
CyberNinja skrev:*darrar* Det ser läskigt halt ut... Tog ett bra tag innan jag blev övertygad om att det faktiskt inte var halt.
CorbenDallas skrev:Låter gött! Ser fram emot det!
Rätt spår är A och O på Knudan, så mkt har jag lärt mig...
Har en hel del att jobba på, som att svänga vänster tex
Hårnålen (180gradaren) har fått ny asfalt vad jag hört, ska bli intressant att köra där igen. Sen gäller det att få en bra utgång ur Liton också sen ska det nog flyta på...
CyberNinja skrev:*darrar* Det ser läskigt halt ut... Tog ett bra tag innan jag blev övertygad om att det faktiskt inte var halt.
Åsa skrev:en husvagn är i planerna och då kan du i värsta fall slagga i förtältet ett ngt ditåt. Sovplats går alltid att fixa till en duktig fotograf
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|