Det är synd att man inte förstår ett ord av vad han säger![]()
Jag såg hela TT-filmen utan textning och jag förstod inte ett ord under hela filmen...
Man undrar ju om han är helt allvarlig när han säger att han bara gör det för att han kan dö om han gör ett misstag och att annars skulle han inte göra det. Finns ju enklare sätt att leka med döden om man nu vill det, jag tror snarare att han helt fixerat sig vid att han måste vinna ett TT.
Vore kul om han vann ett, han är ju en skön snubbe.
Här var det tvärtom, fattade inte ett skit av textningen.Det är synd att man inte förstår ett ord av vad han säger![]()
Jag såg hela TT-filmen utan textning och jag förstod inte ett ord under hela filmen...
Man undrar ju om han är helt allvarlig när han säger att han bara gör det för att han kan dö om han gör ett misstag och att annars skulle han inte göra det. Finns ju enklare sätt att leka med döden om man nu vill det, jag tror snarare att han helt fixerat sig vid att han måste vinna ett TT.
Älskar hans kommentar från en gammal intervju ang banracing mot road racing, då han sa: "It's like watching grass grow"Skönare snubben går ju inte att hitta i racingvärlden!
Om exempelvis Lorenzo hade mött Martin på bana är ju utgången given. Men om de hade mötts på Isle of Man - hur hade det sett ut då?
Vem hade ni hållit som vinnare?![]()
Jag tror inte Lorenzo skulle vara intresserad av att köra Iom eller andra real roadracing tävlingar för den delen heller ....
Men skulle han vara det, är jag säker på att han skulle haft det rätta egenskaperna för att bli en framgångsrik TT förare!
Lugn, metodisk och gör otroligt få misstag!![]()
Ja, det var ju mest en hypotetisk fråga.
Men om Martin känner att han vill ha lite nära-döden-upplevelser så är han kanske lite "modigare" än Lorenzo? Var lite så jag tänkte...
Ja, det var ju mest en hypotetisk fråga.
Men om Martin känner att han vill ha lite nära-döden-upplevelser så är han kanske lite "modigare" än Lorenzo? Var lite så jag tänkte...
Bortskämda slyngel!
Här har du lite att öva på:
Jag tror som du säger att TT handlar mycket om att ha stora, håriga och inte göra för många misstag om man vill ha en längre karriär. Jag tror inte att den som är snabbast på kortbana nödvändigtvis är snabbast i TT:t även om de naturligtvis är fantastiskt duktiga på att köra hoj, vilket bevisats i otaliga filmer redan.
Om du med "mod" menar att ligga så länge och nära döden som möjligt så tycker jag absolut TT-förare är modigare än RR-förare men inget av de är ju ofarligt, som både Kato och Simonchelli bevisar för RR:ens sida. Att påvisa att TT:t är farligt känns överflödigt, där stryker väl folk med i stort sett varje år?
Precis så menar jag.
Det farliga i kortbaneracing är ju när man kraschar i klungor. Krascha överhuvudtaget i TT är farligt pga avsaknaden av avåkningszoner, och tur är väl att de inte kör masstart för då hade det nog sett annorlunda ut i dödsstatistiken.
Tänk ett MotoGP-race i Monaco.![]()
Allvarligt talat, jag tror han ansträngde sig max för att prata "engelska", normalt sett förstår jag inte ett ord av det han säger, men här hängde jag med...
Hade det varit någon annan än Guy Martin så hade jag nog tyckt det var mest image men kolla in ögonen när han säger det - han e inte klok någon stans!
Tycker du Guy Martin är bortskämd? Varför? Jag har definitivt inte uppfattat han som bortskämd utan bara jävligt speciell.
Precis så menar jag.
Det farliga i kortbaneracing är ju när man kraschar i klungor. Krascha överhuvudtaget i TT är farligt pga avsaknaden av avåkningszoner, och tur är väl att de inte kör masstart för då hade det nog sett annorlunda ut i dödsstatistiken.
Tänk ett MotoGP-race i Monaco.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand