Affe_R1 skrev:2500428Lelleträffen rockar
Skicka mig mailadressen så får du alla bilderna i orginalupplösning
M:et skrev:2500565Vad tråkigt att höra att du lagt dig med nya fina hojen Men som sagt, tur att det inte blev värre! Krya på dig.
betsy skrev:2500038Tulle!
Tur att du klarade dig så bra! Nu får du köpa en riktig hoj istället
K-Micke skrev:2500631Hoppas du blir helt återställd snabbt! Hojar går ju alltid att ersätta. När jag såg bilden så trillade poletten ner, kopplade inte ihop dig med ditt nick, och så visste jag inte att du bytt Millen mot en Gixxer. Du slog inte mitt rekord i alla fall, en styck Cagiva Navigator kraschad och avskriven efter 30mil.
Som sagt var så fanns en skylt vid Hagbytippen ca 19:30 men den kan ju ha kommit dit efter att du var där. Sen är jag lite osäker på exakt var du vurpade, var det i kurvan strax väster om Hagbytippen? Kan intyga att det var jävligt mycket grus, inte bara längs kanten utan en bred sträng längs mitten också.
Juha-p skrev:2500634Åkte den vägen idag, ej skyltat för halt väglag från Täbyhållet, dock fån Sollentunahållet
Tur du klarade dig iallafall
Triggerhappy skrev:2500698Tackar för fikan, snyggt lindad fot...hade f-n hellre haft din fot än slavat i ett kök...u know what i mean
Änglar verkar ju finnas iallfall.
Krya på sig nu så blir det gazza igen senare.
Triggerhappy skrev:2500698Tackar för fikan, snyggt lindad fot...hade f-n hellre haft din fot än slavat i ett kök...u know what i mean
Änglar verkar ju finnas iallfall.
Krya på sig nu så blir det gazza igen senare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|