Nån mer än jag????

liggan

Ny medlem
Gick med
15 May 2009
Hoj
yamaha tzr 125*2 honda cbr 600f ,suzuki gs75x,yamaha rd125
bra gjort att fortfarande kunna göra sådant som är kul trots handikapp:)

Lindmarker

Guest
Sitter du fast i hojjen om du skulle trilla? känns lite risky om det börjar brinna t.ex.

imponerande!

Nej istället för fotpinnar har jag kapade gammla slaompjäxor som jag trär ner fötterna i men inte så dom sitter fast, sen har jag karborrband i baken och på dynan som slits loss om jag skulle gå om kull, meeeennn jag anser mig ha kört omkull så det räcker haha

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Då är ni 2 med stödhjul,,,,,,,, jag har letat runt utan att hitta en film här SH med en galning som körde skiten ur de flesta.

Skönt att se folk som inte ger upp :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
För att försöka svara på din fråga så finns det flera, om dom är med på SH vet jag ej, men tror mig ha sett det.

Har du en automatisk styrning på stödhjulen också? typ hastighet.

Min bror funderar på att börja åka på två hjul, han kör sidecar nu och har typ samma växlingssystem, jag har testat det på en av mina tidigare hojar och det är sweet att växla med.

Kan du knipa runt tanken? eller har du nån kardborre eller så där med?

:tummenupp

Lindmarker

Guest
Ja vad säger man touringkille med dubbelsits eller.....

Bifogat

• MC8.jpg
    MC8.jpg
    233.5 KB · Visningar: 494
  • MC25.jpg
    MC25.jpg
    244.3 KB · Visningar: 508

Lindmarker

Guest
För att försöka svara på din fråga så finns det flera, om dom är med på SH vet jag ej, men tror mig ha sett det.

Min bror funderar på att börja åka på två hjul, han kör sidecar nu och har typ samma växlingssystem, jag har testat det på en av mina tidigare hojar och det är sweet att växla med.

Nej har barborre i baken och på dynan samt en band runt bena som kramar ihop runt tanken, ingen automatik alls allt är viljestyrt,

Då är ni 2 med stödhjul,,,,,,,, jag har letat runt utan att hitta en film här SH med en galning som körde skiten ur de flesta.

Skönt att se folk som inte ger upp :tummenupp

jo det finns 5 reggade invalid hojjar i sverige, när jag får lite tid ork ska jag fixa ihop en film oxå...

Last edited by a moderator:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Imponerande som fan, jag skulle oxå behöva stödhjul men bara för att jag e kort. :) Men som andra sagt här, du är fan en riktig förebild som inte ger upp något du älskar.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
fixat on/off knappen för stödhjulen ännu då? eller har du din skäggiga paraplyflicka med dig på heltid? :D

Lindmarker

Guest
fixat on/off knappen för stödhjulen ännu då? eller har du din skäggiga paraplyflicka med dig på heltid? :D

jajamen ny knapp nya lödningar, nja "paraplyflickan" känns så där i längden, lite för skäggig för min smak hmmm...

RR:Benny

Äldre än gatan du kör på
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
CBR1000 plastraket från det glada 80talet

Jag kör ERF med Er vilket race som helst, sällan träffat någon med större vinnarskalle & tävling instinkt än Johan:yoparty
(det värsta är att jag tror han skulle köra ifrån oss:brinnerup om han nu vågar ;o)

Underbart att se er fortsätter hitta vägar att göra det ni älskar:tummenupp
//
Benny

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag kör ERF med Er vilket race som helst, sällan träffat någon med större vinnarskalle & tävling instinkt än Johan:yoparty
(det värsta är att jag tror han skulle köra ifrån oss:brinnerup om han nu vågar ;o)

Underbart att se er fortsätter hitta vägar att göra det ni älskar:tummenupp
//
Benny

givet, vågar gör han men mig kör han inte ifrån:brinnerup

men jag har gärna fel.

Last edited:

Lindmarker

Guest
givet, vågar gör han men mig kör han inte ifrån:brinnerup

men jag har gärna fel.

riktigt lika snabb kanske man inte blir , men jag blir nog inte sist heller, men jag kör inte för att vara snabbast och coolast nej det har jag växt ifrån, nu är det bara för min självkänsla och för att jag verkligen gillar min hoj, och handen på hjärtat det är jäkligt manligt med hoj :banana

lengan

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2009
Hoj
FZ1 - 08, KX450F -11
härligt att se att det finns människor som inte ger upp, keep on going, ser fram emot filmen :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0