Nån mer än jag????

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Riktigt imponerande!!

Det är sånt här som ger en hopp om mänskligheten! Folk som orkar kämpa och hitta lösningar istället för att bli hindrade att kunna göra det de gillar!

Som så många andra redan sagt: Respekt! :Bugar

Itchytard

feel it itch
Gick med
23 May 2009
Hoj
KTM 625 -06
Jag måste fråga om det är du som hade en presentation på mitt plugg Strömbacka Skolan när jag gick där för runt 3 år sedan?

Var en kille som blev förlamad i en MC-olycka också bröstkorgen ner och hade samma anordning som du har på hojen.

Om det var du så var det en riktigt intressant presentation tänker på den fortfarande ibland :tummenupp

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Har för mej att jag har sett ett filmklipp med dej här tidigare på SH.. :)
Det var trevligt, kan inte du lägga upp det igen? :banana
:hojbusa

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
riktigt lika snabb kanske man inte blir , men jag blir nog inte sist heller, men jag kör inte för att vara snabbast och coolast nej det har jag växt ifrån, nu är det bara för min självkänsla och för att jag verkligen gillar min hoj, och handen på hjärtat det är jäkligt manligt med hoj :banana

Asså, asså, asså.... Det DU gör är ngt såååå imponerande, så coolt - man hittar knappt ord!!!! +1000 :Bugar

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Riktigt coolt, men en fråga bara. Har det hänt att stödhjulen slutat fungera och vad händer då? Borde bli lite lätt panik... :)

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
The Bimmer Killer
jo det finns 5 reggade invalid hojjar i sverige, när jag får lite tid ork ska jag fixa ihop en film oxå...

Lite roligt samanträffande att jag såg din tråd nu för vi har nämligen försökt få tag på ngn som är inblandad i dessa "ombyggnader" av MC
Läste ngt repotage om det på nätet tror ja de va, sedan dess har vi försökt komma i kontakt med "dom ansvariga":tummenupp

Har en Morbror som skulle vilja börja köra igen.. Han är förlamad från 9 kotan och ner tror jag det är..

Är det du som bygger om hojarna eller vet vem som gör det??
Skulle vilja komma i kontakt med någon som gör!!

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Härligt glöd i er som kör trots allt trassel och krångel som ni säkert haft under resans gång. Jag känner till 3 förare som har ungefär samma lösning på stödhjulen.
Sen har vi ett par benamputerade inklusive mig som kör med protes, har även hört talas om en som kör med armprotes.

Snart har vi en handikappklass i roadracing :D

Lindmarker

Guest
Stiligt, men frågan är väl om du inte skulle haft en "RIKTIG" tröja. ;)

Jo den frågan stälde jag till Lars förra året men fick till svars att det skulle disskuteras frågas stötas blötas om man skulle ha en tröja då tänkte jag men skit i det då!!!

Men visst är man öppen för förslag....

Mvh Rollerboy...........

Lite roligt samanträffande att jag såg din tråd nu för vi har nämligen försökt få tag på ngn som är inblandad i dessa "ombyggnader" av MC
Läste ngt repotage om det på nätet tror ja de va, sedan dess har vi försökt komma i kontakt med "dom ansvariga":tummenupp

Har en Morbror som skulle vilja börja köra igen.. Han är förlamad från 9 kotan och ner tror jag det är..

Är det du som bygger om hojarna eller vet vem som gör det??
Skulle vilja komma i kontakt med någon som gör!!

Tjena, nej inte jag personligen som byggt men jag kan hjäpa till med råd tips samt slussa vidare om du vill skicka ett PM så kan vi slå runt lite olika förslag lösningar.

Mvh Conny

Last edited by a moderator:

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Har för mej jag såg din hoj på TV för ett tag sedan... Kan det ha varit det? Vet att det var en kille med hoj och stödhjul. Minns inslaget eftersom jag tyckte det var så himla rätt!

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka