whitesnake skrev:skillnad på om ventilerna e fel lr om kam remmern går av.....
kamremmen gick inte av
nåja no more ot
whitesnake skrev:skillnad på om ventilerna e fel lr om kam remmern går av.....
Men det var ju därför jag startade den här tråden från början!YoMatic skrev:varför bara inte anlita en utbildad mekaniker, det kan vara värt priset?
draccatryck skrev:Men det var ju därför jag startade den här tråden från början!
För att jag inte hade råd att gå till en verkstad!
/Benny
padde for president!Padde skrev:Ja jo sant det du säger men snackar vi en maskin som gått 100 mil ska inte en person som inte skruvat med någonting annat skruva isönder den tycker jag.
Jag hade isönder (en del totalt iprencip) en 5-6 moped motorer innan jag ens började köra moped som "transport fordon". Det var något äldre mopeder dvs dakota osv. Sen när jag köpte min "15 års moppe" dvs den jag skulle köra på kunde man ju det då men den var ju också ganska dyr rellaterat till dom andra och ingen maskin jag skulle pillat på om jag inte meckat med dom andra innan.
Bättre att pilla på grejor man inte är jätte rädd om och att det inte gör något om något skulle skita sig helt, Då lär man sig.
Jag KAN skruva med fyrtakt men jag dubbelkollar också allt jag har gjort så det är rätt, Ljunghusen kan också, förmodligen bättre än mig eftersom att han har gjort det mer än mig.draccatryck skrev:Men vem är mest rutinerad för detta jobbbet? Den som har mest erfaranhet då letar jag efter. För jag har inte råd med att något går i sönder i samband med bytet. Ha de bra!
MVH benny
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |