Du menar väl håll i hojen!!!köp och håll tummarna för att dom inte viker sig
Jag köpte båda för ett par dagar sedan.ett sånt blire att dra iväg å köpa imorgon
ett sånt blire att dra iväg å köpa imorgon
Framdepåstöd är för lågt, blev problem när jag skulla få av hjulet /däcket tog i framskärmen. Men ska införskaffa större hjul och montera på så funkar det kalas bra.
Ringde och kollade med biltema i Västerås om dom hade depåstöden inne, men dom skulle få in dom till hösten. Men man kan köpa dom i andra städer?
Låter bra, blir en sväng till butiken imorgon..Köpte både bak och fram på biltema i Örebro... Funkar klockrent, Rekommenderas starkt!!
Ringde och kollade med biltema i Västerås om dom hade depåstöden inne, men dom skulle få in dom till hösten. Men man kan köpa dom i andra städer?
jag var där på biltema västerås i veckan och då fanns det massor av stöd..köpte ett för att testa..lite vek men funkar bra för att lyfta fram men som ngn sa..vinkeln på pinnarna är lite sisådär..
Inte för att jag hajar hur man ska få upp hojen på depåstöd själv men när man väl har ngn som håller hojen så fungerar det klockrent.
Det går hur bra som hälst att få upp hojen på depåstödet själv. Mycket enklare om man har depåstöd med klykor och bobbiner på hojen dock (det har jag till min stora hoj).
Prova att lägga en träbit eller något annat under sidostödet så att hojen står så upprät som möjligt. Sen tar du depåstödet och sätter plattorna under svingen där du vill ha dom, rätar upp hojen det sista med ena handen och trycker ner stödet med ena foten
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|