Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan
Miss_Orchidee skrev:så man kan alltså inte på något sätt komma undan billigare... snacka om monopol, det är ju värre än systembolaget vafan
Miss_Orchidee skrev:Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan
systembolaget eller flygningenAndersflygare skrev:nja.....det kallas för säkerhet
asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafall Däremot mot bilen som han har så kaaaanske..... (och nu menar ja inte volvon)Andersflygare skrev:du kan inte ana vad steve med Loyden blir lömsk när man uttalar efternamnet som diaper ( blöja)......jo han har har blivit stor ...efs opererar den enda svenskreggade G5 som finns....måste vara den du menar.....den e rätt lyxig ja
har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fanMiss_Orchidee skrev:asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafall Däremot mot bilen som han har så kaaaanske..... (och nu menar ja inte volvon)
Andersflygare skrev:har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
Sist jag va där ute hade han la repat jaggen för den va spacklad på ena sidan och stod inne i hangaren.Andersflygare skrev:har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
Numer lär du alltid behöva dom när du kör med migMark skrev:Vilken tid börjar spektaklet?
O jo, öronproppar lär man ju ta med
Andersflygare skrev:då jag e en halvtaskig pilot åxå med motorintresse får jag föreslå en söndagstur till Viaredsfältet i Borås......skall ju bli bra väder säger dom
skall vara flyguppvisning i den klubben o det finns alltid nåt att glo på
ni skall veta att det är ingen skillnad för mig att gasa för fort in i en kurva o undra om man kommer levande ur den.......som att försöka landa på nåt jävla gräsfält bara för att kompisen skriker att han dör om han inte får pissa snart
....för landningar e inte min starka sida
Vet du när den börjar?non-stop skrev:Gött med en till flygare. E du medlem i Borås Flygklubb eller? Själv e jag segelflygare sen -98.Tog mitt PPL i Ljungbyhed i höstas.
Ps.Jag ska på flyguppvisningen imån.Vilka e det som ska dit?
Mark skrev:Vet du när den börjar?
Det börjar kl 10.00 har ja luskat framMark skrev:Vet du när den börjar?
non-stop skrev:har jag missat det...? fan,2:a året i rad jag har försovit mig pga gårdagen...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|