nåt att göra söndag 27/5

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan ;)
 

Andersflygare

Andersflygare
Gick med
27 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR1100-93 GSX1100EF INTRUDER 1400-00
Miss_Orchidee skrev:
Hon jobbade för Steve Diapér om du vet vem det är. morsan heter Catrine Öst Forssblad. Lång, snygg... som jag nästan ;)


du kan inte ana vad steve med Loyden blir lömsk när man uttalar efternamnet som diaper ( blöja)......jo han har har blivit stor ...efs opererar den enda svenskreggade G5 som finns....måste vara den du menar.....den e rätt lyxig ja
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Andersflygare skrev:
nja.....det kallas för säkerhet
systembolaget eller flygningen :rolleyes:

Men om Farsan alltså har flygcert mena jag, (antar att vi utgick från det) så blir det ju precis som med bil eller mc, dessutom har ju planet två "joystickar" så han kan ju ta det om det är nått??

jaja, vi lär la inte komma nån vart med det antar ja, regler är regler, och till för att brytas.... ja är nöjs bara ja får ha hörlurarna på mig och höra va dom snackar om :hoppa
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Andersflygare skrev:
du kan inte ana vad steve med Loyden blir lömsk när man uttalar efternamnet som diaper ( blöja)......jo han har har blivit stor ...efs opererar den enda svenskreggade G5 som finns....måste vara den du menar.....den e rätt lyxig ja
asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafall :) Däremot mot bilen som han har så kaaaanske..... (och nu menar ja inte volvon)
 

Andersflygare

Andersflygare
Gick med
27 May 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSXR1100-93 GSX1100EF INTRUDER 1400-00
Miss_Orchidee skrev:
asså, det va en 5 a då? Jävigt nice iallafall, fast ja skulle aldrig byta min älskling mot den iallafall :) Däremot mot bilen som han har så kaaaanske..... (och nu menar ja inte volvon)
har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Andersflygare skrev:
har har en jaguar e-type som e helt underbar....o sen nån ny jäkla skitbmw som e ful som fan
Sist jag va där ute hade han la repat jaggen för den va spacklad på ena sidan och stod inne i hangaren.
 

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
TORPET
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
Andersflygare skrev:
då jag e en halvtaskig pilot åxå med motorintresse får jag föreslå en söndagstur till Viaredsfältet i Borås......skall ju bli bra väder säger dom
skall vara flyguppvisning i den klubben o det finns alltid nåt att glo på
ni skall veta att det är ingen skillnad för mig att gasa för fort in i en kurva o undra om man kommer levande ur den.......som att försöka landa på nåt jävla gräsfält bara för att kompisen skriker att han dör om han inte får pissa snart
....för landningar e inte min starka sida

Gött med en till flygare. E du medlem i Borås Flygklubb eller? Själv e jag segelflygare sen -98.Tog mitt PPL i Ljungbyhed i höstas.
Ps.Jag ska på flyguppvisningen imån.Vilka e det som ska dit?
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
non-stop skrev:
Gött med en till flygare. E du medlem i Borås Flygklubb eller? Själv e jag segelflygare sen -98.Tog mitt PPL i Ljungbyhed i höstas.
Ps.Jag ska på flyguppvisningen imån.Vilka e det som ska dit?
Vet du när den börjar?
 

non-stop

Medlem
Gick med
21 Apr 2004
Ort
TORPET
Hoj
zx9r PVC-raket med slappa ostar...
har jag missat det...? fan,2:a året i rad jag har försovit mig pga gårdagen...
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top