Jaså inte i NEJ delen då?Wargen skrev:Precis..i JA delen.
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Jaså inte i NEJ delen då?Wargen skrev:Precis..i JA delen.
Lundgren skrev:Jaså inte i NEJ delen då?![]()
Wargen skrev:
Du är mycket välkommen men ska du vara me så får du nog se till o åka lite bättre än va du gör me din bläjd. Så öka takten en bit sen e de bara o hänga pådrovy skrev:alltså, vad härligt med en nationell 125 klubb! tänk om vi hade tänkt på det när vi gled runt på våra a1 maskiner,
fast jag har precis reparerat min gamla 2-taktare för att kunna vara ute å leka lite med nånting oömt på snön, får man vara med då?
Migael skrev:Du är mycket välkommen men ska du vara me så får du nog se till o åka lite bättre än va du gör me din bläjd. Så öka takten en bit sen e de bara o hänga på!
drovy skrev:hihi men kan vi inte lägga ut lite 'waypoints' efter vägen där ni kan stanna å vänta in mig då? vid nåt fint fik eller så?![]()
Följ bara alla börnmärken så skall du inom en sinnom tid finna ossdrovy skrev:hihi men kan vi inte lägga ut lite 'waypoints' efter vägen där ni kan stanna å vänta in mig då? vid nåt fint fik eller så?![]()
Migael skrev:Följ bara alla börnmärken så skall du inom en sinnom tid finna oss!
Edit: Jag hoppas du fattar att vi inte är seriösa. För hur stor chans skulle en 125a ha mot din bläjd egentligen!? Eller a, det är ju som att jämföra en stena line-färja med ett jaktplan!
Ja det e självklart det e skoj o åka me större maskiner. Och nästa år smäller det, DÅ ska ja ta A-begränsat. Har redan lagt undan pengar för hoj och kortdrovy skrev:haha nejdå det fattade till och med jag,
har bara varit med om en somt tyckte han skulle ha en chans, det var dock till och med bara en moppepojke, fast hans var ju trimmad det var inte min?
hahaha var så skoj
men om vågar er upp norr om sthlm nån gång så är det bara å säga till så är vi några till här som gärna är ute å åker om sommrarna, kan vara lite kul att glida lite med större maskiner med?
vågar gör vi nogdrovy skrev:men om ni vågar er upp norr om sthlm nån gång så är det bara å säga till så är vi några till här som gärna är ute å åker om sommrarna, kan vara lite kul att glida lite med större maskiner med?
NSR_MAN skrev:vågar gör vi nogfrågan e bara om grejerna håller
![]()
ta en dunk i ryggan? hur stor tank har duWargen skrev:haha precis...sen måste vi ju tänka på rövarna också...det tar ju en stund me 125a...för vissa...sen så måste man ju tanka hela tin me då tanken e för liten
![]()
NSR_MAN skrev:ta en dunk i ryggan? hur stor tank har du![]()
så lite baraMr EmCom skrev:10l på dt:n.. 98:n iallafall..
NSR_MAN skrev:så lite barafast min leksak har 2L tank
![]()
NSRen menar du?Wargen skrev:hur mkt har du i rs'en?
NSR_MAN skrev:nej men vi kommer ju ha träff i sommarsen kan ju folks i sthlm brazza tillsammans på onsdagarna
sen kan dom andra göra som dom vill
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |