NAMNET till klubben (riktiga)

Vad ska klubben heta?

• Antal röstningar
    0

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR600RR, Suzuki SV650-06, Yamaha R6-08
Wargen skrev:

alltså, vad härligt med en nationell 125 klubb! tänk om vi hade tänkt på det när vi gled runt på våra a1 maskiner :),
fast jag har precis reparerat min gamla 2-taktare för att kunna vara ute å leka lite med nånting oömt på snön, får man vara med då? :rolleyes:

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
Inte förrens nästa säsong...
drovy skrev:
alltså, vad härligt med en nationell 125 klubb! tänk om vi hade tänkt på det när vi gled runt på våra a1 maskiner :),
fast jag har precis reparerat min gamla 2-taktare för att kunna vara ute å leka lite med nånting oömt på snön, får man vara med då?
Du är mycket välkommen men ska du vara me så får du nog se till o åka lite bättre än va du gör me din bläjd. Så öka takten en bit sen e de bara o hänga på :hihi!

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Migael skrev:
Du är mycket välkommen men ska du vara me så får du nog se till o åka lite bättre än va du gör me din bläjd. Så öka takten en bit sen e de bara o hänga på :hihi!

hihi men kan vi inte lägga ut lite 'waypoints' efter vägen där ni kan stanna å vänta in mig då? vid nåt fint fik eller så? :)

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
drovy skrev:
hihi men kan vi inte lägga ut lite 'waypoints' efter vägen där ni kan stanna å vänta in mig då? vid nåt fint fik eller så? :)

Brödsmulor :rolleyes:

eller så är de väll bara att följa kolvarna o alla småsaker som ligger på vägen efter oss :fakta

men de hade väll varit kul :hihi

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
drovy skrev:
Följ bara alla börnmärken så skall du inom en sinnom tid finna oss :hihi!

Edit: Jag hoppas du fattar att vi inte är seriösa. För hur stor chans skulle en 125a ha mot din bläjd egentligen!? Eller a, det är ju som att jämföra en stena line-färja med ett jaktplan :crash!

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Migael skrev:
Följ bara alla börnmärken så skall du inom en sinnom tid finna oss :hihi!

Edit: Jag hoppas du fattar att vi inte är seriösa. För hur stor chans skulle en 125a ha mot din bläjd egentligen!? Eller a, det är ju som att jämföra en stena line-färja med ett jaktplan :crash!

haha nejdå det fattade till och med jag :),
har bara varit med om en somt tyckte han skulle ha en chans, det var dock till och med bara en moppepojke :), fast hans var ju trimmad det var inte min? :p
hahaha var så skoj :p

men om vågar er upp norr om sthlm nån gång så är det bara å säga till så är vi några till här som gärna är ute å åker om sommrarna, kan vara lite kul att glida lite med större maskiner med?

Migael

Hojlös
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
drovy skrev:
haha nejdå det fattade till och med jag :),
har bara varit med om en somt tyckte han skulle ha en chans, det var dock till och med bara en moppepojke :), fast hans var ju trimmad det var inte min? :p
hahaha var så skoj :p

men om vågar er upp norr om sthlm nån gång så är det bara å säga till så är vi några till här som gärna är ute å åker om sommrarna, kan vara lite kul att glida lite med större maskiner med?
Ja det e självklart det e skoj o åka me större maskiner. Och nästa år smäller det, DÅ ska ja ta A-begränsat. Har redan lagt undan pengar för hoj och kort :yoparty! Då kanske vi kan tävla på lika villkor :hihi! Eller a ja får se om ekonomin tillåter en sporthoj eller en motard :näsblod....

Edit: Bara ni inte passar 170-strecket så är vi på
:banana :banana :banana :banana :banana

Last edited:

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
drovy skrev:
men om ni vågar er upp norr om sthlm nån gång så är det bara å säga till så är vi några till här som gärna är ute å åker om sommrarna, kan vara lite kul att glida lite med större maskiner med?
vågar gör vi nog :) frågan e bara om grejerna håller :hihi

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
NSR_MAN skrev:
vågar gör vi nog :) frågan e bara om grejerna håller :hihi

haha precis...sen måste vi ju tänka på rövarna också...det tar ju en stund me 125a...för vissa...:hihi sen så måste man ju tanka hela tin me då tanken e för liten :mad:

NSR_MAN

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Hoj
ingen nsr längre
Wargen skrev:
haha precis...sen måste vi ju tänka på rövarna också...det tar ju en stund me 125a...för vissa...:hihi sen så måste man ju tanka hela tin me då tanken e för liten :mad:
ta en dunk i ryggan? hur stor tank har du :)

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Verkar som om 2 alternativ är mest aktuella. Gör en ny poll med endast dessa två att välja på, för att avgöra det hela så mycket det bara går. :tungan

Last edited:

MotoX

Våga våga
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
KTM
NSR_MAN skrev:
nej men vi kommer ju ha träff i sommar :) sen kan ju folks i sthlm brazza tillsammans på onsdagarna :rolleyes: sen kan dom andra göra som dom vill :tummenupp

Altså va är de med dig kristian. kan du inte hitta på nått eget? du härmar ju fan alla? ta en egen jävla dag. ska du inte ha på skogskyrkogården samma tid som alla andra???

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy