Håll käft och sluta pracka ner på NSR MAN ingen tycker ju att det är skoj ändå!zunshine skrev:Altså va är de med dig kristian. kan du inte hitta på nått eget? du härmar ju fan alla? ta en egen jävla dag. ska du inte ha på skogskyrkogården samma tid som alla andra???
Lundgren skrev:Håll käft och sluta pracka ner på NSR MAN ingen tycker ju att det är skoj ändå!
hoppas det där kom från rätt personzunshine skrev:Altså va är de med dig kristian. kan du inte hitta på nått eget? du härmar ju fan alla? ta en egen jävla dag. ska du inte ha på skogskyrkogården samma tid som alla andra???
....människa!!!! jag skiter i hur man stavar dit NAMN ... så kan du inte göra oss alla en tjänst å dra åt helvette? å jag tror dom flesta här håller med om det härzunshine skrev:tur att du kan stava. haha ig i svenska eller? och wargen.. du vet nog vilken fitta ja fick
minirider skrev:wargen tror han är något men vi måste ju se upp till han för han kör ju dt 125:a
Swedie skrev:Sköt er OK? Agera moget och vuxet så kanske 125-åkare får vara kvar på Sporthoj.com. Det är ett ställe där det ska vara seriöst snack inte som i era skolor. Väx upp!
Annars kan ni besöka www.bike.se där ni får härja fritt.
precis, jag förstår att det kan vara svårt att hålla ordning på en stor grupp med 16 och 17 åringar, plus alla moppekillar som kommer in med jämna mellanrum. men en hel del här kan faktiskt agera moget.stoooffe skrev:Det var väl ändå inte "125-åkarna" som startade det hela?
Okej, vissa "125-åkare" käftade tillbaka men de flesta här kan faktiskt agera moget.
håller helt med dig-Rosen- skrev:precis, jag förstår att det kan vara svårt att hålla ordning på en stor grupp med 16 och 17 åringar, plus alla moppekillar som kommer in med jämna mellanrum. men en hel del här kan faktiskt agera moget.
Wargen hade bokat ett datum med mig men jag har glömt han sa det igår måste ha börja få dåligt närminne eller nåtvikto000 skrev:När kommer ni att planera in någon körning? vill ju planera tidigt så man inte har något annat för sig! HiHi Swedie kom visst och hälsade på oss unga Etik och Moral säger jag bara
//Stenberg
NSR_MAN skrev:Wargen hade bokat ett datum med mig men jag har glömt han sa det igår måste ha börja få dåligt närminne eller nåt
Wargen skrev:17-18 juni blir det garanterad körning och träff så det är bike-weekend utanför sthlm. Det är mc-dragracing då
men själklart ska vi fixa innan det! Men det är bokat o klart om man säger så.
vikto000 skrev:haha nära och bra då =) var ligger "utanför stockholm" ?
//Stenberg
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |