AleX skrev:jag fick min cd idag
men det verkar inte vilja som jag vill.. ska prova installera på en annan dator..
jo jo.. men det första är att det ser inte ut som det gör i boken.. det andra är att den aldrig reagerade när man satte in usbn... inte ens ett pip (som datorn brykar göra när någon usb sak sätts i...Jensa skrev:Ja hoppas att min kommer snart med!
Tog han ej emot skivan eller ?
Nyteknik skrev:Jag fick ingen skiva alls. Å andra sidan har jag Macintosh och programmet hade ändå inte funkat. Fick besked från banken idag hur mycket som hade dragits: 1.725 kr. Enligt planen alltså och med 25 kr tillgodo!
Går det bra?flykay76 skrev:Göttt.... jag fick min skiva igår!
Ikväll ska jag se om jag kan installera den. Återkommer med hur detta går...
AleX skrev:Går det bra?
Fan vad synd att det inte funkar till min Mac!flykay76 skrev:Nu har jag i alla fall kontakt mellan datorn/USB/laptimern, kanon!
Kan inte vänta, vilken fin programvara, kanon detaljerad med massor av noteringsmöjligheter osv.
Nyteknik skrev:Fan vad synd att det inte funkar till min Mac!
AleX skrev:Lol...
Nu funkar min med... Som sagt kabeln ska LÅNGT IN
Oscar... Jag var just inne på samma linje som du... tills jag pluggade in USB kabeln o tankade över till datorn. Verkar som den laddar via USB :confused... Prova plugga in USB'n en natt o se om du har full power imon?oscar skrev:Någon som har lust att öppna den lilla dosan på sin timer och kolla vad det är för batterier!?
/S. Larvatbortsinaegna
jorpes skrev:Oscar... Jag var just inne på samma linje som du... tills jag pluggade in USB kabeln o tankade över till datorn. Verkar som den laddar via USB :confused... Prova plugga in USB'n en natt o se om du har full power imon?
/Jorpesson som inte tror att det är 1e april
oscar skrev:
Innebär det att det är uppladdningsbara batterier i själva timern, men vanliga i mottagaren? Låter ju bra isf, men även om det stämmer så måste jag ha nya batterier eftersom jag slarvat bort de jag plockade ur!
oscar skrev:
Innebär det att det är uppladdningsbara batterier i själva timern, men vanliga i mottagaren? Låter ju bra isf, men även om det stämmer så måste jag ha nya batterier eftersom jag slarvat bort de jag plockade ur!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|