wima skrev:Hämtade laptimerserna idag som jag beställde från WBR för några veckor sen. Frakten tog längre tid än vad som utlovats men rätt saker blev levererade iaf
Några veckor sedan? Innan vi drog igång denna sambeställning alltså...wima skrev:Hämtade laptimerserna idag som jag beställde från WBR för några veckor sen. Frakten tog längre tid än vad som utlovats men rätt saker blev levererade iaf
Ja, exakt. Jag skrev ett inlägg i en annan tråd om laptimers (som inte finns längre) där jag tipsade om bra pris hos WBR.Nyteknik skrev:Några veckor sedan? Innan vi drog igång denna sambeställning alltså...
wima skrev:Ja, exakt. Jag skrev ett inlägg i en annan tråd om laptimers (som inte finns längre) där jag tipsade om bra pris hos WBR.
Mitt paket fastnade i tullen här hemma. Dock hade jag ordnat så att WBR skrev ett lågt värde på paketet så moms + tull blev ca 200 kr för mig. Överkomligt.Jonte VSB R-T skrev:Hur gjorde ni med tull och moms då?
Jonte VSB R-T skrev:Hur många var det sagt skulle handla för vi skulle få 195$?
Jag menar om nu inte alla beställer.
AleX skrev:Skulle han skriva ner värdet till 30$ på alla eller skulle man själv säga till?
I am setting all of the timers at a value of $30 and marking them as commercial examples.Magnus skrev:Man skulle själv säga vilket värde man ville att han skrev på paketet.
Lysande! Då får man hoppas att de är på väg och att de inte fastnar på vägen.oscar skrev:1700-någonting har dragits fån mitt VISA så nu borde julklappen vara på väg!
oscar skrev:1700-någonting har dragits fån mitt VISA så nu borde julklappen vara på väg!
Hyfsat bra pris jämfört med den svenske återförsäljarens 3.325 kr utan USB-sladd.oscar skrev:1700-någonting har dragits fån mitt VISA så nu borde julklappen vara på väg!
Nyteknik skrev:Hyfsat bra pris jämfört med den svenske återförsäljarens 3.325 kr utan USB-sladd.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|