AleX skrev:Måste berämma Nyteknik som drog igång det hela
oscar skrev:Som hittat!!! Tack för hjälpen förresten...
Ni ska nog vänta med att tacka mig tills godiset har dykt upp i brevlådan.Peccus skrev:Megatack till Nyteknik!
Ha, ha.. ha den äran!
Jag lovar att bli frånkörd av dig om vi träffas på en bana något tag.
Nej, nej.. Du förstår inte.Nyteknik skrev:Ni ska nog vänta med att tacka mig tills godiset har dykt upp i brevlådan.
oscar skrev:1700-någonting har dragits fån mitt VISA så nu borde julklappen vara på väg!
Goodstuff skrev:Som jag sa. Lurad..
aci skrev:Är det försent att beställa en nu för samma pris? Ekonomin har kommit tillbaka....
Osmart eftersom det luktar uppenbart fusk att en firma skickar en "gåva". Bättre på alla sätt att få ett rimligt/trovärdigt men lågt värde skrivet på försändelsen. Till exempel $100.Webspy skrev:whitebuffaloracing.com [whitebuffaloracing@earthlink.net]
Re: Laptimer - Sweden
Yes I can write it as a gift.
---------------------------------
Får se om man slipper både tull o moms.....
Det är inte för sent. Men var noga med att hänvisa till den svenska ordern och upprepa det överenskomna priset: $195 för den med intern strömförsörjning.aci skrev:Är det försent att beställa en nu för samma pris? Ekonomin har kommit tillbaka....
Nyteknik skrev:Ingen som fått sin ännu?
Nja, flygfrakt från USA ska inte ta mer än en vecka. Så nog borde några ha dykt upp vid det här laget.AleX skrev:he he du börjar väl inte bli orolig nu
jag fick uppfattningen 2-3 veckor... nu gör du mig oroligNyteknik skrev:Nja, flygfrakt från USA ska inte ta mer än en vecka. Så nog borde några ha dykt upp vid det här laget.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|