Stolten
Team Starköl Racing
Som topic lyder helt enkelt, skriv under här om du är emot
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Infinite
Stolten skrev:Som topic lyder helt enkelt, skriv under här om du är emot
SvartR1a skrev:Eller flytta till ett land där vi inte har världens högsta skatter. Dessutom betalar vi ju knappt någon fordonskatt för mc
Konstigt att du upplever skattetrycket som så betungande med tanke på att du bara betalar fordonsskatt. Där sitter du och lever på våra pengar och skryter om att du ska flytta till ett annat land för att slippa betala tillbaka vad du är skyldig oss!?Stolten skrev:Jag ska flytta Men jag ska gå klart skolan först..
Bingo skrev:Konstigt att du upplever skattetrycket som så betungande med tanke på att du bara betalar fordonsskatt. Där sitter du och lever på våra pengar och skryter om att du ska flytta till ett annat land för att slippa betala tillbaka vad du är skyldig oss!?
Har du ingen skam i kroppen
Stolten skrev:Jag ska flytta Men jag ska gå klart skolan först.. Och du har väl en bil oxå? Åker väl inte MC jämmt?
kjuze skrev:Så du ska låta oss andra betala för din utbildning och sen flytta? Skriver hellre på mot sånna som dig. Utsugare, nästan lika illa som att skenförsäkra.
Och därmed inget körkort för bil. Då fattar jag ännu mindre vad det är du gnäller om. Hur mycket skatt betalar du varje år? 200 kr?Stolten skrev:...eftersom jag inte är myndig...
Bingo skrev:Men... Varför gnäller du då
Stackars alla som är med i din adressbokStolten skrev:Det stod: "Sprid vidare till alla forum du är med på"
Haha, jag säger som de coola killarna: ÄGD!Bingo skrev:Och därmed inget körkort för bil. Då fattar jag ännu mindre vad det är du gnäller om. Hur mycket skatt betalar du varje år? 200 kr?
sgtpepper skrev:Haha, jag säger som de coola killarna: ÄGD!
Stolten skrev:Jag ska flytta Men jag ska gå klart skolan först.. Och du har väl en bil oxå? Åker väl inte MC jämmt?
t-rex skrev:Åk mer buss era slappa jävlar. Titta på mig! Åker buss jämt!
Stolten skrev:Jag hade ju en bra förklaring på det... Jag hjälpte en kompis att sprida hans lista vidare...
Hagster skrev:Bara pundare, kärringar och vänstervridna miljöaktivister som åker buss. Andra gången satt jag skräckslagen för att inte få hep c eller liknande av dräggen på bussen.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|