Namnlista NEJ till trängselskatt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sluta larva dig och dra ditt strå till stacken om du nu tvunget måste köra bil. Eller kör hoj.

Bifogat

• Skatt.jpg
    Skatt.jpg
    29.5 KB · Visningar: 218
Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skiter väl jag i. Jag bor inte där ändå. :D

Nädå....påskrivet. Jag tycker trängselskatt e ett jävla trams var dom än tar ut dom.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vill ha trängselskatt i Göteborg, om pengarna går till att lära de förbannade fiskargubbarna att köra bil, något de uppenbarligen inte kan :mad:
Ok, de är inte lika jävla usla som stockholmarna men inte långt ifrån.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
FÖR Trängselskatt! :yoparty

Och i sthlm får de gärna 3-dubbla taxan så kanske vi slipper alla jävla förortstrimmade Sunk-BMW 318 med 7" stulen vent-kanal som avgasrör brööölandes i city. "-Jag är så cool, jag är så tuff!" Näe, du är bara en jävla sopa. :mad:

StorBjärn

Thunder The Savior
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Ducati Monster S2R
jisses vilka problem lite skatt kan göra... och folk tycker att man ska flytta in till staden om man är rädd för vargen =/ välkommen ut i skogen om inte trängselskatten passar

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Klart ni ska ha skatt! Det kommer bli jättebra, och kul också. Och ni vill väl inte vara sämre än Stockholm?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Jag vill ha trängselskatt i Göteborg, om pengarna går till att lära de förbannade fiskargubbarna att köra bil, något de uppenbarligen inte kan :mad:
Ok, de är inte lika jävla usla som stockholmarna men inte långt ifrån.

Det är förvisso lätt att köra bil i exvis Arboga med ett rödljus och en liten korsväg.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
HAHA!:D:krama
simpsons_nelson_haha2.jpg

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Näe

Äntligen säger ja...nu kommer pengar till att bygga ut järnvägen, väntar med spänning att snart få åka direktkrysståg, bara en tidsfråga...

Ni får väl be eran arbetsgivare snällt att stå för era resekostnader oavsett färdmedel :7peta

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det är förvisso lätt att köra bil i exvis Arboga med ett rödljus och en liten korsväg.

Ja, och konstigt nog så är det väldigt lätt att köra bil även i Stockholm samt Göteborg. Förutom för lokalinvånarna då, som antagligen inte har körkort :näsblod

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ja, och konstigt nog så är det väldigt lätt att köra bil även i Stockholm samt Göteborg. Förutom för lokalinvånarna då, som antagligen inte har körkort :näsblod

Jo, visst är det så :dummer

Själva körtekniken brukar inte ändras bara för att man är på landet eller i en storstad. Man växlar, bromsar och svänger på samma sätt. DOCK är det ofta svårt för en utböling att veta vart man ska ta vägen. DÅ är ofta lokalinvånarna stråt vassare.

Eller menar du att riktigt erfarna bönder med 10 000h traktorvana är bättre på att köra bil än storstadsfolket som inte ens kört epatraktor tills dom fyllde 20?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin