Jo, visst är det så
Själva körtekniken brukar inte ändras bara för att man är på landet eller i en storstad. Man växlar, bromsar och svänger på samma sätt. DOCK är det ofta svårt för en utböling att veta vart man ska ta vägen. DÅ är ofta lokalinvånarna stråt vassare.
Eller menar du att riktigt erfarna bönder med 10 000h traktorvana är bättre på att köra bil än storstadsfolket som inte ens kört epatraktor tills dom fyllde 20?
Nej, jag menar bara att ni göteborgare är såp usla på att köra bil Jag är själv inte från landet så jag har ingen erfarenhet av hur en bonde kör faktiskt. Men i Götet så har folk inte förstått det här med att använda blinkers och i Stockholm använder de inte backspeglarna istället och är ett trafikljus trasigt i stan så blir det kaos inom en minut.
Men du kan vara lugn, jag tycker ni kör bättre än stockholmarna.
Och med stockholmare så menar jag såna som faktiskt bor i stockholm och kör inne i stan och inte förorten.
Eller så är det antagligen bara jag som kör så jävla bra så att detta är ett problem i hela Sverige men det är mest Stockholm och Götet jag har kört bil i