Nappar som ser ut som elaka miner...

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Vart kan jag hitta sånna tuffa nappar som gör att det ser ut som om baret har huggtänder och liknande. Har sett det i någon tråd här men hittar inte.. Polaren har ju nyss fått barn.... Någon som vet vart man kan köpa?

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
KTM 950 sm
Dom nappar jag söker har den delen ungen har utanför munnen formad som en mun. Dock med olika konstiga grimaser (stavning?) osv.. Ingen som vet?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
det hade varit coolt med en sån napp, har åsså sett dom men kommer inte ihåg vart, skulle vart grymt tufft då vi väntar tillökning i januari:tungan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
KTM har nappar, oranga med loggan på..det tycker jag är kul om farsan eller morsan kör KTM :)

Monsternapparna var ju asfräna. Synd att min gudson jeppe inte suger på napp längre.
Min ´kompis är inte överförtjust i presenterna jag köper till min gudson...pruttkudde var det senaste. Om blickar hade kunnat döda den dagen..men jag o Jesper hade askul iaf :p

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3081527 KTM har nappar, oranga med loggan på..det tycker jag är kul om farsan eller morsan kör KTM :)

Monsternapparna var ju asfräna. Synd att min gudson jeppe inte suger på napp längre.
Min ´kompis är inte överförtjust i presenterna jag köper till min gudson...pruttkudde var det senaste. Om blickar hade kunnat döda den dagen..men jag o Jesper hade askul iaf :p
syrrans unge försädes med ktm "silancer system" eller va dom heter as ball.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
:pannkyss En sak är att tänka det..men att skriva det..ungen är 3 :näsblod

Han kunde ju lika gärna varit 15, eller hur?
Och då hade det väl vart ok?
För Nursey, du är väl rätt gammal (och vis förstås!) om jag har förstått det rätt, och då hade det ju vart lammkött för dig :pannkyss

:)

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Nja, jag vet inte om jag skulle vilja att mitt barn såg ut som en efterbliven kåkfarare till tjackpundare. Jag kanske bara har vaknat på fel sida, men på något sätt sammanfattar de där napparna det jag har absolut svårast att acceptera hos människan, att för sitt egna nöje skratta åt, inte med, där vederbörande inte ens på ljusår (nåja, säg 10 år då) är förmögen att förstå vad det skrattas åt.

...och jodå, jag förstår att det bara en kul grej, inget som skall användas till seriöst dagligt nappsugande. Jag gillar bara inte principen.

/perris

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...