Simp
King of the hill
Vart kan jag hitta sånna tuffa nappar som gör att det ser ut som om baret har huggtänder och liknande. Har sett det i någon tråd här men hittar inte.. Polaren har ju nyss fått barn.... Någon som vet vart man kan köpa?
det hade varit coolt med en sån napp, har åsså sett dom men kommer inte ihåg vart, skulle vart grymt tufft då vi väntar tillökning i januari![]()
jeppe inte suger på napp längre....
men jag o Jesper hade askul iaf![]()
Vad suger han på nu då![]()
![]()
![]()
Fan va äcklig jag är.![]()
syrrans unge försädes med ktm "silancer system" eller va dom heter as ball.3081527KTM har nappar, oranga med loggan på..det tycker jag är kul om farsan eller morsan kör KTM
Monsternapparna var ju asfräna. Synd att min gudson jeppe inte suger på napp längre.
Min ´kompis är inte överförtjust i presenterna jag köper till min gudson...pruttkudde var det senaste. Om blickar hade kunnat döda den dagen..men jag o Jesper hade askul iaf![]()
En sak är att tänka det..men att skriva det..ungen är 3
![]()
Han kunde ju lika gärna varit 15, eller hur?
Och då hade det väl vart ok?
För Nursey, du är väl rätt gammal (och vis förstås!) om jag har förstått det rätt, och då hade det ju vart lammkött för dig![]()
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |