Är det inte upp till var och en vad man har för kläder?
Visst jeans kanske inte är bästa men sanningen är att han beställt kläder men hann inte få dem innan turen.
Och ang skorna så är de många motardförare som kör just med sparcos skor tro det eller ej.
Ska Folk som inte har körkort förbjudas att köra nu med?
Där är nog fler som kör oförsäkrat och utan kort vilket är ännu mer förödande om det händer en olycka?
Nej det får bli körkortskontroll , besiktning av mc , Försäkringsuppgifter, CE-Godkänd utrustning nästa gång man ska köra en tur....Seriöst?
Köra i jenas "Herregud du får inte köra är du dum i huvudet".
Köra i 80 -120 genom samhällen "det går bra.."
Björk3n, vet att du inte varit med så länge så du har kanske inte koll på allt.
Vi har kollat så att alla har körkort vid några av MCK Vilses körningar och jag har personligen skickat iväg några stolpskott utan skyddskläder från både SVT och NDR. Fattar inte vad det är för fel på folk som inte förstår sitt eget bästa?
Vad gäller 80 - 120 genom samhällen så ställer jag mig helt frågande, hände detta nu? Oförsvarbart enligt mig, man håller
alltid 50 genom byar vid tillfällen som dessa och är det 30 så håller man 29 km/h!
Vi har inget att vinna på att dundra fram långt över hastighetsgränserna där, det skapar bara bad karma.
Sen är det
inte upp till var och en vad man har för kläder, i alla fall inte om man väljer att köra en gruppkörning, då rättar man sig efter gruppens regler. Som sagt, jag vill inte vara RL / BM och behöva ta hand om nån som kasat kring på asfalten i bara jeans och hoodtröja, vill du?
Gud vad jag blev ett hett ämne haha. Kände mig dum när alla hade kläder på för fullt. Har fixat byxor nu om alla undrar hade fått kortet i Tis hade inte hunnit göra allt än.
Hoppas ingen tar illa upp
Men men. Som vissaa säger men ligga i 150-250 på våra vägar struntar det nog i vilka kläder man har om du träffar nått hårt
Klart man ska ha bra utrustning det e på gång kul ni e rädda om min säkerhet. Sen ska man köra med huvudet också.
Tycker dagen blev jätte kul bara man har kul och inget händer.
Inte lätt att vara ung och het på gröten.
Hoppas du skaffat allt du behöver nu men NDR skulle du hoppat över. Det kommer många fler rundor.
Du behöver inte dyka upp på nåt TT utan full utrustning, jag tror och hoppas alla RL i RoH skickar iväg dig då.