Jupp jag vet Tar åt mig all ära för jag var den enda som la turen, rekade den ett antal gånger, och Var Reisleiter/backmarker, Grillade, höll koll på tråden och skötte allt vid starten mm
Nä det här Hamnar på RoHs gemensamma karmakonto aidem och Fajfor får vi dock inte glömma bort heller.
Ni verkar ha haft en trevlig tur med få incidenter men jag har en fråga?Skönt att det inte blev mer än lite materiella skador.
Ni verkar ha haft en trevlig tur med få incidenter men jag har en fråga?
Vem tillät stjärnan här att köra en gruppkörning?
Har man råd att skaffa en sån hoj har man också råd att skaffa ordentliga skyddskläder. Vet av både RR och RoH normalt sett skickat iväg en med denna typ av utrustning och vi i MCK Vilse hade definitivt gjort det.
Vilken RL / BM vill skapa upp resterna efter en som har gått av vägen klädd såhär och varför vill man som deltagare utsätta arrangörerna för den obehagliga uppgiften?
Får dela med mig av en "screen-shot" jag tog på videon från lamp-kameran jag hade monterad.
Powerglide - Du har helt rätt namn...spana in breestället
Var kan man hitta filmklippet sen på denna glidaren
Tack för en riktigt fin dag! nu är man den förste i sverige som har en s1000rr ratbike haha!
Tack för hjälpen Dammahuvudsaken är att det gick bra med dig.....
sköt om dig
Inte till försvar, men killen körde inte den hojen utan han kör en motard!
Är det inte upp till var och en vad man har för kläder?
Visst jeans kanske inte är bästa men sanningen är att han beställt kläder men hann inte få dem innan turen.
Och ang skorna så är de många motardförare som kör just med sparcos skor tro det eller ej.
Ska Folk som inte har körkort förbjudas att köra nu med?
Där är nog fler som kör oförsäkrat och utan kort vilket är ännu mer förödande om det händer en olycka?
Nej det får bli körkortskontroll , besiktning av mc , Försäkringsuppgifter, CE-Godkänd utrustning nästa gång man ska köra en tur....Seriöst?
Köra i jenas "Herregud du får inte köra är du dum i huvudet".
Köra i 80 -120 genom samhällen "det går bra.."
Visst jag håller med om att jeans inte är de bästa att köra i , det är absolut inte vettigt att köra i på en 20-30 mils tur med inspierad körning.
Men att de blir sån hysteri över det tycker jag är konstigt?
Ang körkort , försökte bara dra ett exempel på vilket som är allvarligast.
Att man har en kille som kör i jeans och vurpar, eller om man har en kille som kör utan kort och oförsäkrat som råkar smälla in i någon annan förare?
Tycker de borde ju ligga minst lika stor vikt att kontrollera hojarna så de är i bra skick (bromsar,däck osv)
I fortsättningen kan man ju skriva att det krävs mc-kläder för att delta på en gruppkörning? Och jag vet att det bör man ta för givet men det kanske inte är lika självklart för alla mc åkare.
Som hjälm?
Hjälm är förhoppningsvis en självklarhet för många (får jag hoppas iafall ).
Jag försvarar inte jeans valet jag menade mer på att det lades så stor vikt på just klädvalet när det borde läggas minst lika mycket vikt på mcn's skick isåfall.
Är det inte upp till var och en vad man har för kläder?
Visst jeans kanske inte är bästa men sanningen är att han beställt kläder men hann inte få dem innan turen.
Och ang skorna så är de många motardförare som kör just med sparcos skor tro det eller ej.
Ska Folk som inte har körkort förbjudas att köra nu med?
Där är nog fler som kör oförsäkrat och utan kort vilket är ännu mer förödande om det händer en olycka?
Nej det får bli körkortskontroll , besiktning av mc , Försäkringsuppgifter, CE-Godkänd utrustning nästa gång man ska köra en tur....Seriöst?
Köra i jenas "Herregud du får inte köra är du dum i huvudet".
Köra i 80 -120 genom samhällen "det går bra.."
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |