En av de där kan du sälja dyrt till Yamaha centerHär kommer mitt bidrag med bilder.
En sak bara, du får se till att styra upp pimpningen av hojarna och deltagarna till NDR, det måste ju synas att det är en Nationaldagsrunda!
Jag skulle vilja ge en eloge till de i min grupp som stannade och kollade hur det var med mig, hjälpte mig kolla om hojen var körduglig och den egna RL och BM jag fick som stod ut med att köra snigeltempo till matplatsen.
Var är alla bilder och filmer??????
Det har ju gått flera timmar ju
Och fortfarande rakt fram.... var f-n är sjön?tack för en superrunda, och tack för tipset om badplats. Det är ju bara att köra rakt fram. Så vi kör fortfarafortfarande rakt fram...
Här kommer en liten film ..
Hahaha, att den hojen skulle va slö? ASG. Kom igen Simon när du har minst 1 liter till hoj som kanske gör 190.
Tack för en grymt bra dag!!
Tack till alla arrangörer och tack till Aste i den snabba gruppen och Zorken som aggerade back.
tack för en superrunda, och tack för tipset om badplats. Det är ju bara att köra rakt fram. Så vi kör fortfarafortfarande rakt fram...
Har inte själv badat där.......
Frågade vad det badplatsen fans och fick reda på att den skulle finnas utmed den vägen ni körde...
Sjön kanske har sinat ???
ja och jag tryckte in öronproppen av misstag så den tryckte mot trumhinnan, så jag var tvungen att avvika ..
RoH approved by VBK.
NDR -11 som GPX-fil på EveryTrail och med lite bilder. Bara att köra ut igen och lära sig favoritsträckorna
Har du fått ut mojjen ur örat ännu?
Inga permanenta skador hoppas jag.
Ja ha, då är frågan om de var ni som körde vilse eller vi, för samma väg har vi inte kört.
Vi körde annorlunda mellan:
tullstorp och skälderhus
Kågeröd och Klåveröd
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|