Nattbuss 807 (filmen)

HEJ DÅ

Också cool?
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
kawasaki zx10
Victor skrev:
Och info14 är en helt opartisk sida eller? Du är nog lite vilsen tror jag.

Ja det vet jag, men det är där som saningen står i det här fallet, det var mina polare som blevpå hoppade.
Mitt på dagen, i en buss.
En blev medvetslös, en fick en brusten käka, en fick bakhuvudet slaget med baseball trä den sista blev sparkad i magen.

HEJ DÅ

Också cool?
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
kawasaki zx10
t-rex skrev:
Hur jobbade du, ND och info14 på att få bort rasiststämpeln sade du?

Okej nu ska ja berätta, info14 fick jag veta just för att det stod där om slagsmålet inget annat.
ND dom var i vår skola ofta och gav oss papper och sådant och förklarade för adra politiker att segeltorp behövde hjälp.
Ingen annan brydde sej.

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
HEJ DÅ skrev:
Okej nu ska ja berätta, info14 fick jag veta just för att det stod där om slagsmålet inget annat.
ND dom var i vår skola ofta och gav oss papper och sådant och förklarade för adra politiker att segeltorp behövde hjälp.
Ingen annan brydde sej.

1. Du är dum
2. Du är jättedum
3. Andra världskriget var på riktigt, det är inte påhittat

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
honkiie skrev:
1. Du är dum
2. Du är jättedum
3. Andra världskriget var på riktigt, det är inte påhittat

Gillar inte att kalla någon för dum men nu håller jag med dig.

Det är tredje gången jag gör det i ett forum, så du är exklusivt utvald Hejdå.

HEJ DÅ

Också cool?
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
kawasaki zx10
anja skrev:
Mobiler, säger du? Är det såna där grejjer som hänger i taket med spännande saker på, för små bäbisar? Ååååååhhhh, gullegullegull. Anjabanjas lilla favvopojke. Kittel på magen! Hihihi.

Vadå!? tycker du att det är roligt att vi blir rånade eller?
Jag har blivit rånad 2 gånger! ja blev slagen båda, tycker du det är roligt?
Tycker du att det är bra att folk kommer till en viss del bara för att råna dom som bor där tycker du det är roligt??
Ja skulle inte tro det!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
HEJ DÅ skrev:
Vadå!? tycker du att det är roligt att vi blir rånade eller?
Jag har blivit rånad 2 gånger! ja blev slagen båda, tycker du det är roligt?
Tycker du att det är bra att folk kommer till en viss del bara för att råna dom som bor där tycker du det är roligt??
Ja skulle inte tro det!

sluta bli rånad då :rolleyes:

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Ravetrancer skrev:
JÄvla Blattar, Skjut Dom Allihopa!!!!!!!!

MeD NaksKåt! På en gong fö faan. troru att inte ja ha fösökt at va chysst Mot dom ellr???? FöResten, non som ha et TriMkitt til minn Mtfemma??

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
HEJ DÅ skrev:
Ingen annan brydde sej.

Trist med rån och misshandel.

Dock, i den stora världen, utanför segeltorp, står ND för något annat än saft, bullar och mysiga hemmakvällar med lokalpolitikerna. Även info14 har en uttalad agenda.

Mitt förslag till dig är att innan du predikar deras lov du sätter dig in lite i vad de står för. Kanske kika lite på vem som står bakom, deras bakgrund. Sök exempelvis på misshandel så hittar du nog en del kul.

Så skall du i någon som helst form få ens en gnutta trovärdighet bör du nog skaffa andra källor än ND och info14. De är drägg.

Du står sålunda i den fina situationen att du själv kan välja hur du blir bemött!

HEJ DÅ

Också cool?
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
kawasaki zx10
t-rex skrev:
Trist med rån och misshandel.

Dock, i den stora världen, utanför segeltorp, står ND för något annat än saft, bullar och mysiga hemmakvällar med lokalpolitikerna. Även info14 har en uttalad agenda.

Mitt förslag till dig är att innan du predikar deras lov du sätter dig in lite i vad de står för. Kanske kika lite på vem som står bakom, deras bakgrund. Sök exempelvis på misshandel så hittar du nog en del kul.

Så skall du i någon som helst form få ens en gnutta trovärdighet bör du nog skaffa andra källor än ND och info14. De är drägg.

Du står sålunda i den fina situationen att du själv kan välja hur du blir bemött!

Det är såklart ja vet vad dom håller på med och sånt, men när ja gick i skolan så kändes det som ND var dom ända som brydde sej när folk kom för att slå oss.
Det var också några föräldrar som la sej och fixade polisskydd och sånt, men ingen annan brydde sej.
Men info14 nämde ja bara för att där stod det om misshandeln.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
HEJ DÅ skrev:
Det är såklart ja vet vad dom håller på med och sånt, men när ja gick i skolan så kändes det som ND var dom ända som brydde sej när folk kom för att slå oss.
Dom vet när/var man hämtar sina nya kamrater.
Jag vet ett gäng mindre intelligenta pojkar som inte hade några kompisar, men hos ND har de massa kompisar som dom får hänga med. I utbyte mot att de knackar lite bögar å utlänningar.
(min brors kompis fick en flaska i huvudet av dom när han stog och skulle ta ut pengar
-"Är du bög eller?" *poff*)

HEJ DÅ

Också cool?
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
kawasaki zx10
Det ändå ND ville var ju att få med sig så många som möjligt, dom utnyttjade allt det som hade hänt.
Vi förstod juh det men det var ju bara dom som hade brytt sig om allt som hade hänt, alla andra ignorerade oss typ.. det kändes/känns så.
Och när man kommer till skolan och det står "svenne fittor" "dö svenne"
Det är ju klart att man blir rädd men ND var ju där, då kändes allt lungnare!

HanneZ

Guest
HEJ DÅ skrev:
Det ändå ND ville var ju att få med sig så många som möjligt, dom utnyttjade allt det som hade hänt.
Vi förstod juh det men det var ju bara dom som hade brytt sig om allt som hade hänt, alla andra ignorerade oss typ.. det kändes/känns så.
Och när man kommer till skolan och det står "svenne fittor" "dö svenne"
Det är ju klart att man blir rädd men ND var ju där, då kändes allt lungnare!
Lugnade ND ner den hetsiga stämningen?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...