Beachmulle
Sporthojsnörd
Hihi!! Absofuckinglutly hihi ... Du känner väl mig Jag har då aldrig avböjt nån körning då!! hehe ... Hälsningar lilla fröken tjat på alla å ut å Gaza hela tiden!!! hihi
Gillar det jag hör!
Hihi!! Absofuckinglutly hihi ... Du känner väl mig Jag har då aldrig avböjt nån körning då!! hehe ... Hälsningar lilla fröken tjat på alla å ut å Gaza hela tiden!!! hihi
Gillar det jag hör!
Jag är på, ska bara skaffa dessa istället för spegelvisir:
Ja att möta soluppgången i 250 blås en juni morgon runt 5.30 tiden på morgonen är magiskt!! Är man också fler så är det ännu bättre, typ åka upp till fjällgatan på söder och kolla ut över stockholm när den vaknar till liv!
Nu gäller det bara att hitta ett datum som kan passa för alla att vara ute och köra lite nattkörning det bästa är nog en fredag till lördag natt eller en lördag till söndag natt.
...Och väja för allt småvilt med dödslängtan som behagar att springa ut precis framför en.Men stan? Tänk er hur härligt det är att köra småvägar ute på landet en ljus sommarnatt. Det doftar ljuvligt, en del ängar kan ha dimma hängande över sig och ofta kan man se älgar stå där och beta.
Ja att möta soluppgången i 250 blås en juni morgon runt 5.30 tiden på morgonen är magiskt!! Är man också fler så är det ännu bättre, typ åka upp till fjällgatan på söder och kolla ut över stockholm när den vaknar till liv!
Nu gäller det bara att hitta ett datum som kan passa för alla att vara ute och köra lite nattkörning det bästa är nog en fredag till lördag natt eller en lördag till söndag natt.
Vid 5.30 en juni morgon är nog solen redan helt uppe o skiner klart, så tidigare än så måste det nog bli. Hur som helst låter denna idé sjukt nice och om den går av stapeln så är jag på plats!
/Tony
Tog bara en tid ur luften för att visa på ungegär vilken tid men man lär ju dra ut redan vid 02 tiden sen drar man en kaffe på något nattöppet donken och glider runt tills solen går upp
Men stan? Tänk er hur härligt det är att köra småvägar ute på landet en ljus sommarnatt. Det doftar ljuvligt, en del ängar kan ha dimma hängande över sig och ofta kan man se älgar stå där och beta. Stannar man och stänger av kan de stå kvar och titta på en i flera minuter innan de tröttnar och travar in i skogen.
Stan? Nej bystan is da shit en ljus sommarnatt.
VA?! Trodde inte du gav dig ut, utanför stadsmuren Anna...Stråtrövare och annat du vet
Tog bara en tid ur luften för att visa på ungegär vilken tid men man lär ju dra ut redan vid 02 tiden sen drar man en kaffe på något nattöppet donken och glider runt tills solen går upp
Jaha då är de bara att bestämma ett datum och klockslag så är de kirrat.
Jag föreslår natten den 11-12juni (lördag/söndag)
kl02:30 vid nån donken som har nattöppet.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|