Nattkörning

Kapten Slow

Addicted
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Honda CBR1000RR-05 Kraschad 09-04-11 :( Trajja Daytona 955i-01 Streetfighter Suzuki Gixxer 1000 08 Triumph Tiger 1968 Hayabusa Turbo 00 Såld
Har gjort Stockholm by night med båt men aldrig med hoj jag e lätt på :yoparty

OverLoadMC

OverLoadMC Crew
Gick med
25 Apr 2011
Hoj
Suzuki GSXR 1000-06, Yamaha R1-03, Yamaha R1-05, Suzuki GSXR 1000-08, Honda CBR 600-07, Suzuki GSXR 1000-07
Det är en tråd om körning imorn natt, vilka hakar på från denna tråd? Förutom några av oss i OverLoad

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=5230491

Maverickgoose

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Jun 2011
Hoj
Ja
Alla gånger jag har kört en nattvända så är jag den enda hojen vid donken :(
Fram till midnatt kan det vara någon enstaka hoj men inte senare.

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Har fan velat dra på nattkörning länge nu! Jag e på ifall det är på rätt dag! :banana

Gick med
29 Sep 2007
Hoj
NC30
Kul att det verkar finnas lite intresse iaf. För min egen del så har det blivit lite ändrade planer så jag kan inte under helgen. Men ni som är sugna på att köra lite natt, släng in förslag på datum och ev passande aktiviteter så kan vi kanske rodda ihop något:tummenupp

R1_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2013
Hoj
Skramlaha Retta
Jag tycker oxå att det verkar asnice me nattkörning! Har dock svårt att få till det i helgen jag oxå... Men håll tråden levande så hakar jag gärna på vid senare tillfälle

R1_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2013
Hoj
Skramlaha Retta
Jaha, då har det gått ett år sen sist… Ska vi göra ett nytt försök nu när solen tittar fram lite tidigare på morgonen. Riktigt nice att möta dagen på två hjul :)
Vilka är på?!

R1_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2013
Hoj
Skramlaha Retta
Halloj igen! Kul att du är på! Tänkte göra ett försök snart! Har inte tänkt längre än så... Ville bara skriva en rad för att hålla intresset vid liv. Vi kan prella nästa helg, om vädret tillåter :) Närmaste veckorna är jag begränsad till lörda/Sönda pga jobb

RobertF

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2013
Hoj
Daytona 675
Halloj igen! Kul att du är på! Tänkte göra ett försök snart! Har inte tänkt längre än så... Ville bara skriva en rad för att hålla intresset vid liv. Vi kan prella nästa helg, om vädret tillåter :) Närmaste veckorna är jag begränsad till lörda/Sönda pga jobb

Tyvärr så är jag utomlands nästa helg.
Samt så har jag inte Facebook så vet inte vad det andra var för något men om ni skriver här också så man kanske man kan hänga med.

R1_

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2013
Hoj
Skramlaha Retta
Tyvärr så är jag utomlands nästa helg.
Samt så har jag inte Facebook så vet inte vad det andra var för något men om ni skriver här också så man kanske man kan hänga med.

Mille-R får dra infon om evenemanget. Det är lördagen efter midsommar, det funkar för mig så jag hakar på där. Jag kommer ta minst en sväng utöver denna :)

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
StockholmsNatt
28 juni kl 22.00 på Rapido MCK Skansbacken 4. Se www.rapido.se
En repris från förra året men med nya regler och ny tävlingsform, Vi åker omkring i Stockholmsnatten och löser uppgifter.

RobertF

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2013
Hoj
Daytona 675
Är det någon annan än jag som tänkte åka på detta ikväll? Även fast vädret inte är det bästa. :(

Last edited:
Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...