Nedlägg ...

Status
Ej öppen för fler svar.

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
Hoppas han får lagom ont... trodde sånt där glidarfolk gilla läder o skit, att han inte använder sig av sånt som skydd.
 

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
hahaha den är ju skön.. men den har redan varit uppe i en tråd tidigare :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
RF_Racing skrev:
Kan någon PM´a mig och förklara varför man får skratta åt denna men inte åt;
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=106854
denna?

Jag behöver tydligen veta!
//RF

Om man skrattar åt filmen så har man nog total avsaknad av empati, visst killen stuntar och leker men får vobbel och tappar kontrollen, olyckan ser j-t otäck ut.

Bildserien på HD snubben visar bara början av förloppet, man vet inte hur det gick för honom, om denna vurpa oxo ledde till allvarliga skador så är det inte heller något att skratta åt, men nu visade man ju inte allt.

Sensmoralen är att vurpor som tex när någon vurpar i motogp och klarar sig helt oskadd kan vara underhållande för vissa att se, men knappast om föraren hamnar på sjukhus med sönderslagen kropp.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
GSXR1100R skrev:
Om man skrattar åt filmen så har man nog total avsaknad av empati, visst killen stuntar och leker men får vobbel och tappar kontrollen, olyckan ser j-t otäck ut.

Bildserien på HD snubben visar bara början av förloppet, man vet inte hur det gick för honom, om denna vurpa oxo ledde till allvarliga skador så är det inte heller något att skratta åt, men nu visade man ju inte allt.

Sensmoralen är att vurpor som tex när någon vurpar i motogp och klarar sig helt oskadd kan vara underhållande för vissa att se, men knappast om föraren hamnar på sjukhus med sönderslagen kropp.

Vad menar du med "oxå"? Vi vet juh att sporthoj snubben klarade sig medans hd snubben kan ha dött. Om man skrattar åt bilderna så har man uppenbarligen med avsaknad av empati! Jag tyckte inte att den såg ett dugg otäck ut, HD olyckan var värre då han hade mindre skydd. Och att bilderna bara visar förloppet spelar vell ingen roll då folk fann det roande endå?
 

sandstream

Guest
RF_Racing skrev:
Kan någon PM´a mig och förklara varför man får skratta åt denna men inte åt;
Jag behöver tydligen veta!
//RF
Jag tror att det är enklare att bli oberörd av bilder än av film.
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Han tycker det är konstigt att han blivit idiotförklarad. Jag är ledsen men det går inte att dra någon annan slutsats.
Härligt att du skickar PM där du kallar mig "ägd" för att sedan driva det vidare i nästa tråd.
Inse att du har gjort bort dig istället.
:)
 

sandstream

Guest
RF_Racing skrev:
Det må så vara, men det är juh samma sak!
Och jag vart idiot förklarad i andra tråden för att jag tyckte den var kul.
Nja, samma sak är det ju faktiskt inte.
I den här bildserien ser vi en kille som inleder en vurpa men vi har, efter att ha sett bilderna, ingen aning om hur det gick med honom.
Han kanske borstade av sig dammet och fortsatte.

I filmen får vi se en kille som kraschar och ser ut att slå sig rejält och det blir ju så mycket mer konkret och lätt att relatera till än bildserien ovan.

Jag förstår vad du menar men jag förstår också att folk tycker att filmen inte är något att skratta åt.
 

RF_Racing

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Linköping
Hoj
Crossare
sandstream skrev:
Nja, samma sak är det ju faktiskt inte.
I den här bildserien ser vi en kille som inleder en vurpa men vi har, efter att ha sett bilderna, ingen aning om hur det gick med honom.
Han kanske borstade av sig dammet och fortsatte.

I filmen får vi se en kille som kraschar och ser ut att slå sig rejält och det blir ju så mycket mer konkret och lätt att relatera till än bildserien ovan.

Jag förstår vad du menar men jag förstår också att folk tycker att filmen inte är något att skratta åt.

Jo jag förstår med att endel inte tycker det är kul.
Men i filmen vet vi att han klarade sig!

Nitrogen skrev:
Han tycker det är konstigt att han blivit idiotförklarad. Jag är ledsen men det går inte att dra någon annan slutsats.
Härligt att du skickar PM där du kallar mig "ägd" för att sedan driva det vidare i nästa tråd.
Inse att du har gjort bort dig istället.
:)

Du påstog juh att du "vann" förut... sen har jag inte sagt att du var ägd... Om det var svårt att se så läs mitt pm på 1 ord igen! Och du verkar inte heller förstå att jag i denna tråd sökte förklaring av någon som kan utrycka sig istället för att kränka... Jag vill nog påstå att det är du som gjort bort dig om man refererar till dina inlägg i andra tråden. :fatta!
Men jag vill inte att du svarar på mina inlägg om du inte är trevlig!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top