Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas vi slipper rosa elefanter på lackeringen![]()
Tycker iofs att den är snygg, men den förmodligen snyggaste R6:an (ja, dom ska vara blå) är denna:
View attachment 397630
Jag tycker mc tillverkare skulle sälja hojar för "racing only" i princip avklädda och redo för att bankitta! Det borde bli rätt mycket billigare att köpa en sån kan man tycka ! Riktigt go hoj i alla fall !
Blir det en ny omgång med babyblå (hata facebook T-shirts) som alla dina fans kan köpa så du kan finansiera din nya racerbike?
Ärligt talat - Lam.Det där är intressant! Även jag tyckte att den såg lite mesigt intetsägande ut, och du tycker detsamma… Börjar vi bli gamla? För det är ju flera som tidigare i tråden uttryckt "Snygg!!!!!"
Är den lam eller snygg?
Ååååhhh jag vill också ha en inboxad hoj ^_^QUOTE]
Absolut! Det är något härligt anarkistiskt i att ta en dyyyyyyyyyr sak och omgående mula ned den i ett lecahav!![]()
Ååååhhh jag vill också ha en inboxad hoj ^_^
Absolut! Det är något härligt anarkistiskt i att ta en dyyyyyyyyyr sak och omgående mula ned den i ett lecahav!![]()
Särskilt värt måste det vara att skaffa ett titanavgasrör för 25 lax och få se svartflaggan på första träningen för att man låter för mycket, men det låter och ser jäfligt fräsigt ut!
//Nitrous
Hallå, de rosa elefanterna är ju mitt trademark!!! Och schnüggt juh!
Mmm jag vet, det är ju ditt signum, även välkänt internationellt![]()
Haha, lika bra o få det överstökat på första varvet så svider det inte så mycket resten av säsongen![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |