Långa farbron skrev:Du måste döda han,tog du bilnummret ?
Thundercat skrev:Heter det inte honom?
Skärp dig pucko. :kocko :kockoLånga farbron skrev:Jag måste döda er.
Turture skrev:Skärp dig pucko. :kocko :kocko
Turture skrev:Jag har riktat min ena spolarvätskespridare åt höger så ja kan spruta på fotgängare och cyklister.Det tycker ja e kul.
Så om jag riktar tillbakaLånga farbron skrev:Ok, om du börjar.
Turture skrev:Så om jag riktar tillbaka
min spolarvätskespridare (som kanske när jag tänker efter inte ens var felriktad)skulle du då sluta mordhota mig??
twinner skrev:Jag slet faktist ut en barnfamilj en gång!! just pg.a av att dom stänkte ner mig,det jag upptäckte när vi stod där på gatan var en fet plånbok som låg öppen i förarsätet.Jag frågade hur mycket pengar det fanns i och fick till svar att det rörde sig om ca 12 000 (Semesterkassan)..Hmmmm? Jaha tänkte jag:=) ett bidrag till mitt helsystem,så jag tog pengarna.För att markera slog jag pappan fördärvad/blodig mot motornuven gissa om ungarna och hans fruga så skraja ut.
Haha
Spillolja i flaskan måste ju vara mkt bättre *L*TLRR skrev:En liten plastflaska med symaskinsolja fäst i vid instrumenten (för att lätt få tag på)och ge igen med vid dessa uppenbara trackningar.Funkar skitbra
twinman skrev:Spillolja i flaskan måste ju vara mkt bättre *L*
En annan lysande ide är en liten hållre där framme med några lagom stora stenar eller kullagerkulor. En sådan i vindrutan och du kan känna dig nöjd *L*
Bra att det finns några som visar bilisterna var skåpet ska stå!!twinner skrev:Jag slet faktist ut en barnfamilj en gång!! just pg.a av att dom stänkte ner mig,det jag upptäckte när vi stod där på gatan var en fet plånbok som låg öppen i förarsätet.Jag frågade hur mycket pengar det fanns i och fick till svar att det rörde sig om ca 12 000 (Semesterkassan)..Hmmmm? Jaha tänkte jag:=) ett bidrag till mitt helsystem,så jag tog pengarna.För att markera slog jag pappan fördärvad/blodig mot motornuven gissa om ungarna och hans fruga så skraja ut.
Haha
Intresse anmält!#Olsson# skrev:Håller med. Det är fördjävligt.
Jag har beställt en så'n här på en internetbutik i Florida. Tänkte köra en säsong och prova om det hjälper. (Kan ev fixa ett gruppköp om nå'n är intresserad)
crashtestdummy skrev:Kör du upp i röven på någon så skyll dig själv om han spolar rutan.
jag hoppas att ni skämtar om att sparka in dörrar etc när ni kör dumt själva, dörrar ska inte sparkas in fören föraren i bilen försökt att skada er, vilket jag inte räknar spola rutan till.
hoppas för din skull att det inte är min dörr du sparkar på när jag spolar rutan någon gång, samtidigt som du utför en rektoskopi på mig. då blir det krig förstår du.
Slappa skrev:Ingen vill ju ha sin bil sönderslagen men jag förstår trådskaparen om snubben i bilen sprutade ner honom enbart för att jävlas, då tycker iaf jag de är okej att åtminstone klippa bakspegeln på bilen
//D
Robban W skrev:Backspeglar hit o dit! Bara massa skitsnack.
Det här är inte menat till dig Slappa, valde mest ett inlägg som passade bra. =)
Nu har jag hittat det. Jag gick via www.vv.se och hittade den här vägen till:DrZeus skrev:Du har händelsevis inget bra man kan söka på så att man hittar förordningen?
Hej igen. Jag tänkte i mitt stilla sinne att det måste varit en 30, 50 eller möjligen 70 sträcka för man kan inte ligga 6 meter bakom i nån högre hastighet om man inte har ca 9 liv som katterna. Men ack så fel jag hade.the blue skrev:Den lagen gäller inte på 90 väg som detta var, jag låg 6 meter bakom och jag stressade inte honom och han hade inte motljus. Men vem ligger tre billängder bakom med mc om man vill fram bara en fråga sen så skrev jag, Ibland tänker man fan jag skulle sparka på dörren. Men klokheten tar överhand. Vad skulle ni andra gjort, sa inte att man ska göra det utan att man tänker så, eller hur.
du har nog bara dig själv att skylla och BARA dig självthe blue skrev:Den lagen gäller inte på 90 väg som detta var, jag låg 6 meter bakom och jag stressade inte honom och han hade inte motljus. Men vem ligger tre billängder bakom med mc om man vill fram bara en fråga sen så skrev jag, Ibland tänker man fan jag skulle sparka på dörren. Men klokheten tar överhand. Vad skulle ni andra gjort, sa inte att man ska göra det utan att man tänker så, eller hur.
twinner skrev:Jag slet faktist ut en barnfamilj en gång!! just pg.a av att dom stänkte ner mig,det jag upptäckte när vi stod där på gatan var en fet plånbok som låg öppen i förarsätet.Jag frågade hur mycket pengar det fanns i och fick till svar att det rörde sig om ca 12 000 (Semesterkassan)..Hmmmm? Jaha tänkte jag:=) ett bidrag till mitt helsystem,så jag tog pengarna.För att markera slog jag pappan fördärvad/blodig mot motornuven gissa om ungarna och hans fruga så skraja ut.
Haha
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |