Försöker skaffa mig en uppfattning om huruvida Netflix är något för mig. Det är ju trots allt modernt. Döm om min förvåning när det bästa recension av utbudet är Statens (Råd & Rön). Att besöka Netflix hemsida säger absolut ingenting om utbudet.
Det finns HBO och Filmnet och något mer vad jag förstår, vad är bra och varför?
Hur ser t.ex. tv-serieutbudet ut? Ligger Homeland S 1-3 ute? Ligger gamla bra serier typ Sopranos, The Wire, Sentinel, Rederiet och Mad Men ute?
Hur gamla filmer, kommer de samtidigt som de släpps på DVD/BD eller är det när de hamnar i Rusta's realåda som de kommer ut? Hittade något lurigt forum som hallelujade att The Departed kommer till Netflix i januari... Den är förvisso fantastiskt bra, men säkert 6-7 år gammal, minst.
Nåväl ungdomar, vad tycker ni?
Det finns HBO och Filmnet och något mer vad jag förstår, vad är bra och varför?
Hur ser t.ex. tv-serieutbudet ut? Ligger Homeland S 1-3 ute? Ligger gamla bra serier typ Sopranos, The Wire, Sentinel, Rederiet och Mad Men ute?
Hur gamla filmer, kommer de samtidigt som de släpps på DVD/BD eller är det när de hamnar i Rusta's realåda som de kommer ut? Hittade något lurigt forum som hallelujade att The Departed kommer till Netflix i januari... Den är förvisso fantastiskt bra, men säkert 6-7 år gammal, minst.
Nåväl ungdomar, vad tycker ni?